فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
باشگاه نساجی این روزها با بحران مدیریتی دست و پنجه نرم می کند.
کیهان ورزشی-

تیم فوتبال نساجی که در ابتدای فصل امیدهای زیادی را در دل هواداران خود زنده کرده بود حالا با بحران هایی در سطح مدیریتی روبرو شده که شاید خیلی زود ضربات جبران ناپذیری را بر بدنه آن وارد کند.

استعفاهای اخیر در لایه های مدیریتی این باشگاه نشان از اختلافات جدی در راس این باشگاه دارد.

بعد از استعفای چند روز قبل مدیر اجرایی این مجموعه که علت آن ظاهرا پرداخت نشدن مطالباتش بوده، نوبت به علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی رسید؛ فردی که از روز نخست هم تنها عنوان مدیرعامل را یدک می کشید و عملا اختیارات چندانی در بحث منابع مالی در نساجی نداشت.

امیری دلایل روشنی را برای استعفای خود مطرح نکرده است اما مشخص است که عدم تزریق بودجه از سوی مالک باشگاه یعنی فرهاد صنیعی فر علت العلل این استعفا بوده است.

البته مالک باشگاه امروز مدعی شده که باشگاهش مدیر بحران می خواهد نه کسی که در باغ سبر مدیریت کند و اشاره غیر مستقیم وی به این موضوع است که امیری و دوستانش باید منابع مالی کمکی را به باشگاه متصل می کردند و تنها چشم امیدشان به کمک های او نباشد.

البته شاید این نقد به مدیران یک باشگاه خصوصی  وارد و درست باشد اما ماجرای این روزها قبل از آغاز لیگ برتر نیز اتفاق افتاده بود؛ جایی که صنیعی فر چندان مایل به سرمایه گذاری در سطح لیگ برتر نبود و امیری نیز به دلیل آگاهی از مشکلات مالی پیش رو استعفا کرد و مورد پذیرش قرار نگرفت.

در آن روزها امیر قلعه نویی دوست مشترک صنیعی فر و امیری وساطت کرد تا طرفین اختلافات را پایان داده و تیم محبوب شمالی بدون حاشیه وارد رقابت های لیگ برتر شود اما حالا داستان جدی تر است و شاید نه قلعه نویی به داستان ورود کند و نه صنیعی فر تمایلی به همکاری با امیری و دوستانش داشته باشد.

باید دید دود این اختلافات تا کجا می رود، بخصوص در این روزهای حساس نیم فصل که جواد نکونام نگران بی سروسامانی تیمش است و حتی گفته می شود او نیز در آستانه استعفا قرار دارد.

برچسب ها: نساجی قائمشهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار