PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۴۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
ستاره فرانسوی منچستریونایتد بعد از درخشش برابر کاردیف از مربی قبلی این تیم تشکر کرد.
کیهان ورزشی- 

در حالی که به نظر میرسد یکی از دلایل اصلی اخراج مورینیو از یونایتد، ارتباط بد او با ستارههای این تیم از جمله پل پوگبا باشد، این بازیکن فرانسوی بعد از بازی برابر کاردیف به تمجید از مورینیو پرداخت و گفت: فکر میکنم همه شما منتظر هستید تا من درباره ژوزه صحبت کنم و ارتباط او با نتیجهای که کسب شد. ما امشب عملکرد خوبی برابر کاردیف داشتیم و نتیجه خیلی خوبی هم کسب کردیم و شروع خوبی برای سولسشایر در یونایتد رقم خورد. درباره ژوزه باید بگویم که ما با او به قهرمانی رسیدیم و من به همین خاطر از او تشکر میکنم و باعث پیشرفت من شد. کسب قهرمانی باعث میشود که شما پیشرفت کنید و به بازیکن بهتری تبدیل شوید. البته همه چیز در زمان مورینیو خوب پیش نرفت و مسائلی هم بود که باعث شد نتیجه لازم را به دست نیاوریم.

او در ادامه گفت: ما الان فقط به این فکر میکنیم که بازی بعدی را با برد به پایان برسانیم و بتوانیم امتیاز لازم را به دست بیاوریم. نمیتوانیم در این دیدار پنج گل به ثمر برسانیم و در بازی بعدی امتیاز از دست بدهیم.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود در لیگ برتر در خانه باید به دیدار هادرزفیلدتاون برود که این دیدار آخرین بازی نیم فصل نخست یونایتد در لیگ برتر خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار