ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این که ثبات و آرامش بسیار خوبی بر کشتی ایران حاکم شده است گفت: زمان کمی تا مسابقات مهم، به‌خصوص المپیک ٢٠٢٠ داریم.
کیهان ورزشی- 

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص اردوی تیم ملیاظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی با حضور تمامی نفرات دعوت شده برگزار شد و خوشبختانه با زحماتی که مجموعه فدراسیون کشیدهاند شرایط بسیار خوبی حاکم شده است. زمان بسیار کمی برای حضور در رقابتهای جهانی و مخصوصا المپیک توکیو در اختیار داریم و باید بهترین بهره را از زمان کمی که در اختیار داریم ببریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر این که کشتی رشتهای است که مردم از آن توقع بالایی دارند و ما نیز وظیفه خیلی سنگینی برای پاسخگویی به این توقعات داریم گفت: تا زمانی که افتخار سرمربیگری را داشته باشم با قدرت به کارم ادامه میدهم. من خود را مدیون به کشتی میدانم و گذشته ورزشیام  در هر دو حوزه ورزشکاری و مربیگری نشان دهنده این است که اهل کم فروشی و ورود به مسائل حاشیهیی نیستم. حضور بزرگان و باتجربهها در کنار جوانان در اردو اخیر نوید بخش روزهای خوبی برای کشتی است و امیدوارم این آرامش در کشتی حفظ شود.

وی درباره حضور نفراتی مثل رضا یزدانی و مهدی تقوی در اردو پس از چند سالی که از تیم ملی دور بودند گفت: حضور این نفرات بسیار خوب بود. آنها با کادرفنی کاملا هماهنگ هستند. اخلاق من و شیوه کارم را میدانند و در چارچوب تیم ملی قرار میگیرند. حضور این نفرات شاخص به نفرات جوان انگیزه زیادی داده است. تعدادی از کشتیگیرانی که الان در اردو هستند، از تیمهای نوجوانان و جوانان آمدهاند. این یک اتفاق خوب است. حضور جوانها و باتجربهها کنار هم رقابت بیشتر و حساستر را به وجود میآورد و در نهایت به نفع کشتی است.

محمدی افزود: در مسیری که پیشرو داریم، مشخص میشود این کشتیگیران باتجربه توانایی ادامه کار دارند یا خیر. قطعا میدانهایی برای آنها در نظر میگیریم که باید خودشان را نشان دهند. اگر در اردوها بمانند و آمادگی خود را حفظ کنند، قطعا از باتجربهها نیز در میادین بزرگ حتی المپیک استفاده میکنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار