ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
اتفاقات روزهای گذشته توافقی که باشگاه پرسپولیس با رضا قوچان نژاد انجام داده بود را بر هم زد.



کیهان ورزشی-


سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که قوچان نژاد خواسته نامتعارفی برای حضور در این باشگاه دارد اما به جزئیات این داستان اشاره ای نکرد.

عرب در حالی این موضوع را مطرح کرده که نماینده باشگاه پرسپولیس عصر امروز نیز آخرین صحبت ها را با مدیر برنامه های رضا قوچان نژاد انجام داد تا مشخص شود چه مسایلی گوچی و باشگاه پرسپولیس را به رغم توافقات قبلی از هم دور کرده است.

باشگاه پرسپولیس از حدود دو هفته قبل از طرق فاضلی مدیر برنامه های قوچان نژاد با این بازیکن وارد مذاکره شد که قرار بر این بود که باشگاه پرسپولیس رسما به باشگاه آپوئل نیکوزیا قبرس که گوچی با آن قرار داد دارد وارد گفت و گو نشود و همه چیز را به فاضلی واگذار کند.

صحبت ها در جریانه بود و باشگاه قبرسی نیز حاضر بود برای شانه خالی کردن از پرداخت دستمزد بازیکن ایرانی اش با مبلغی کم رضایتنامه او را صادر کند اما نامه هایی که از ایران به این باشگاه ارسال شد داستان را تغییر داد.

سه باشگاه استقلال تهران، تراکتورسازی و ذوب آهن ابتدای هفته نامه رسمی خود جهت به خدمت گرفتن قوچان نژاد را به باشگاه قبرسی ارسال می کنند و همین مسئله سبب می شود تا مدیران باشگاه آپوئل به فکر کسب درآمد بیشتر از بابت صدور رضایتنامه گوچی بیفتند و قیمت رضایتنامه به شکل عجیبی افزایش پیدا کند.

مدیر برنامه های قوچان نژاد نیز در آخرین مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس این موضوع را اعلام کرده و حالا باید منتظر ماند و دید از میان سه باشگاه دیگر یعنی استقلال، تراکتورسازی و ذوب آهن کدام باشگاه قدرت این خرید گرانقیمت را خواهند داشت؛ موضوعی که خیلی بعید است اتفاق بیفتد.

برچسب ها: رضا قوچان نژاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها