PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: کار باشگاه پیکان بابت مذاکره با مربی که با یک تیم دیگر قرارداد دارد اشتباه بود.

کیهان ورزشی-


فرهاد صنیعی فر در مورد اسامی چون فرهادمجیدی، اسکوچیچ، فیروز کریمی، مجید جلالی و ... برای حضور در تیم نساجی به جای جواد نکونام مطرح می شود اظهار داشت: تمامی اسامی که نامشان را آوردید بزرگ هستند و برای همه آنها احترام قائل هستیم اما ما تا فردا آخر وقت مربی مورد نظر خود را انتخاب می کنیم. ما دو گزینه ایرانی داریم که فردا از بین آنها یک نفر سرمربی می شود.

وی در خصوص اینکه گفته می شود به دلیل بند قراردادی که بین باشگاه نساجی و جواد نکونام قرار دارد مبنی بر اینکه در صورت درخواست جدایی از سوی نکونام وی باید پول گرفته شده از باشگاه را برگرداند و به همین دلیل وی فعلا نمی تواند با پیکان توافق کند و قرارداد امضا کند گفت: این بند در قرارداد هست اما در حیطه من نیست که در این باره صحبت کنم. همه این موارد را به وکیل باشگاه سپرده ام و از وکیل خواسته ام هر چه سریعتر در این مورد گزارش به من بدهد. ما آنچه که صلاح باشگاه نساحی باشد را انجام می دهیم اما باید بگویم که کار باشگاه پیکان درست نبود که با مربی که با باشگاه دیگری قرارداد دارد وارد مذاکره شد.

صنیعی فر تاکید کرد: این کار باشگاه پیکان غیر اخلاقی است و فدراسیون باید حواسش به این رفتارها باشد. اصلا من به عنوان مالک باشگاه نساجی شاید نخواهم اعتراضی به فدراسیون داشته باشم آیا نباید خود کمیته اخلاق و فدراسیون در این باره حواسش باشد و به پیکان بگویند آیا قبل از اینکه با خود مربی مذاکره کنی با باشگاه تحت قراردادش مذاکره کرده اید یا خیر؟ یک چیزهایی باید در فوتبال ما جا بیفتد و مشخص شود چرا یک باشگاه با مربی که قرارداد دارد وارد مذاکره می شود؟ به خود من مربیانی از لیگ برتر پیشنهاد شده اند اما من به آنهایی که این پیشنهاد را داده اند گفته ام تکلیف این مربیان اول باید با باشگاه خودشان مشخص شود. 

مالک باشگاه نساجی در مورد اینکه تکلیف مدیرعامل این باشگاه چه زمانی مشخص می شود گفت: به فکر این موضوع هم هستیم اما اول تکلیف مربی مشخص می شود و در روزهای آینده تکلیف مدیرعامل هم مشخص می شود.

برچسب ها: فرهاد صنیعی فر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار