فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران از مذاکرات مثبت خود با باشگاه پیکان صحبت کرد.





کیهان ورزشی-

حسین فرکی گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پیکان که امروز با این باشگاه به توافق رسید در گفت گو با خبرنگار مدال درباره این اتفاق گفت: همانطور که آقای شیعی در مصاحبه شان اعلام کردند و بنده هم تائید می کنم صحبت های خوبی را داشتیم و به توافقاتی 90 درصدی رسیدیم و قرار است فردا بعد از جمع بندی نهایی بحث ها کارمان را رسما آغاز کنیم.

وی درباره برنامه های خود برای پیکان و این موضوع که آیا قول کسب سهمیه داده است گفت:بنده هیچوقت قولی نداده ام و در بحث مربیگری قول دادن درست نیست اما تلاشم را می کنم تا به اهدافی که داریم برسیم. البته این امکان هم وجود دارد که ما با نتایج خوب خود به کسب سهمیه امیدوار باشیم اما هدف مهم این است که حرکت روبه جلویی را داشته باشیم.

فرکی درباره بازیکنانی که جذب پیکان خواهند شد گفت:قطعا برناه هایی را داریم اما می دانید که در نیم فصل تیم ها سخت بازیکنان شان را از دست می دهعند اما بنده هم عملکرد تیم های دیگر را زیر نظر داشته ام و بازیکنانی را مد نظر دارم که باید ببینیم امکان جذب آنها فراهم است یا نه. حدود یک ماه و چند روز دیگر لیگ استارت می خورد و ما باید خیلی زود کارمان را آغاز کنیم. یکی از کارهای مهم ما این است که بار دیگر فیلم بازی های پیکان را تماشا و نقاط ضعف و قوت مان را پیدا کنیم.

وی در پایان درباره زمان عقد قرارداد گفت: فردا به جمع بندی نهایی می رسیم و احتمالا قرارداد امضا می شود.

برچسب ها: حسین فرکی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار