PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۴۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
سایت فاکس اسپورت تیم ملی کشورمان را مدعی واقعی قهرمانی در جام ملت های آسیا 2019 امارات معرفی کرد.
کیهان ورزشی- 

سایت فاکس اسپورت در آستانه آغاز مسابقات جام ملت های آسیا 2019 امارات گزارشی را از تیم ملی ایران نوشت و به معرفی بازیکن کلیدی ایران پرداخت.

این سایت نوشت: ایران در رقابت های امسال می تواند یکی از تیم های مدعی باشد. ایران در تابستان گذشته در جام جهانی 2018 روسیه در اولین دیدارش مقابل مراکش به پیروزی رسید اما در دیدار با اسپانیا با نتیجه یک بر صفر باخت و آخرین دیدارش را نیز مقابل پرتغال به نتیجه تساوی 2 بر 2 دست یافت.

این نمایش فوق العاده از ایران در جام جهانی این تیم را به عنوان یکی از بهترین های قاره آسیا در جام ملت ها معرفی کرد. تیم ملی ایران کارلوس کی روش، سرمربی باتجربه را دارد که در سطح ملی هیچ نقصی ندارد. همچنین ایران در شرایط کنونی بازیکنان خوبی را دارد و بسیاری از آنها در اروپا بازی می کنند.

*بازیکن کلیدی: سردار آزمون

سردار آزمون 23 ساله بعد از مسابقات جام جهانی 2018 روسیه از تیم ملی ایران خداحافظی کرد که بسیار بحث برانگیز بود اما او از تصمیمش منصرف شد تا تیم ملی ایران قوت بگیرد و با قدرت در این مسابقات حضور پیدا کند.

این ستاره ایرانی بعد از 7 سال حضور در لیگ روسیه تجربه اروپایی خوبی را کسب کرده است و او موفق شده مقابل تیم های بزرگی مثل بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

آزمون برای ایران تنها گلزنی نمی کند او با توانایی خودش به مدافعان رقیب فشار زیادی می آورد  و با جابه جایی هایی که در زمین دارد رقبا را دچار مشکل می کند.

*ستاره جوان: مجید حسینی

با خروج سعید عزت اللهی از لیست تیم ملی به خاطر مصدومیت اکنون بهترین بازیکن جوان ایران در این مسابقات مجید حسینی است. در جام جهانی روسیه با مصدومیت روزه چشمی این مدافع 22 ساله در دیدارهای تیم ملی ایران مقابل اسپانیا و پرتغال به میدان رفت و در کنار مرتضی پورعلی گنجی عملکرد خارق العاده ای داشت.

حسینی در جام جهانی خوش درخشید و ترابزون اسپور ترکیه را مجاب به جذبش کرد. او تا اینجای فصل از سوپر لیگ ترکیه نیز عملکرد خوبی داشت و خرید موفقی برای تیم ترکیه ای است.

*فصل الخطاب

ایران، کره جنوبی و عربستان جزو تیم های قدرتمند و با وزن آسیا هستند که در سال های اخیر نتوانستند به جایگاه واقعیشان برسند. بعد از نمایش خوبی که ایران در جام جهانی 2018 داشت باید این تیم را یکی از کاندیداهای واقعی برای قهرمانی دانست. با توجه به قرعه کشی ها خیلی سخت است که ایران را در نیمه نهایی نبینیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار