PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
یک مقام ارشد اماراتی تایید کرد امارات آماده کمک به قطر برای میزبانی جام جهانی است.
کیهان ورزشی-
به نقل از الجزیره، عارف العوانی، مسوول برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در امارات که از مقامات عالی‌رتبه ورزشی کشور امارات است، تایید کرد که این کشور آماده و مشتاق به کمک به قطر برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ است. او در همین رابطه گفت: خیلی خوب است که قطر میزبانی این رویداد بزرگ را بر عهده دارد چرا که باعث می‌شود اتحاد و همبستگی بین کشورهای منطقه افزایش یابد. امارات مشتاق و آماده است تا در صورت تایید فیفا، به قطر برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ کمک کند. 

فیفا در حال بررسی افزایش تعداد تیم‌های جام جهانی از ۳۲ به ۴۸ تیم است و در این صورت کشورهای همسایه قطر نیز می‌توانند در میزبانی جام جهانی به این کشور کمک کنند. 

قطر اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که تا سال ۲۰۱۹، نود درصد از زیرساخت‌های ورزشی برای میزبانی جام جهانی آماده خواهد بود ولی در صورتی که تعداد تیم‌های جام جهانی به ۴۸ تیم افزایش یابد، به چهار ورزشگاه دیگر نیز نیاز است تا این بازی‌ها را میزبانی کنند. 

امارات در کنار مصر، عربستان و بحرین تحریم‌هایی را علیه کشور قطر در سال ۲۰۱۷ شروع کردند. هم‌چنین شبکه BeIN قطر که حق پخش میزبانی جام جهانی را داشت بعد از این تحریم‌ها، برنامه‌های خود را در امارات بست ولی بعد از جام جهانی بار دیگر به حالت قبل درآمد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار