ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال تهران گفت: مدیران باشگاه استقلال شبانه روز در تلاشند تا بازیکنان مد نظر سرمربی را جذب کنند.

کیهان ورزشی-


پرویز مظلومی با اشاره به فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اظهار داشت: امروز با باشگاه صحبت می کردم و می دانم بیکار نبوده و در تلاش هستند تا بازیکنان مورد نظر آقای شفر را جذب کنند اما دو بحث وجود دارد: بحث اول مسایل مالی و تنگناهای مالی باشگاه است و بحث دوم اینکه روی هر بازیکنی که باشگاه دست می گذارد،حتی بازیکنان درجه دو، بالای یک میلیون یورو پول می خواهد.

وی افزود:بحث جپاروف تا جایی که من می دانم هنوزقطعی نیست و باشگاه مذاکرات خود را ادامه می دهد. عده ای می گویند در ازبکستان قرارداد بسته و برخی هم می گویند از باشگاه برای جواب نهایی فرصت خواسته است اما قطعا کسی بیشتر از آقای فتحی در جریان روند مذاکرات نیست.

مظلومی درباره شایعه حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال نیز گفت: در آخرین جلسه عنوان شد که آقای شفر دستیار خارجی می خواهد و حتی نفر مورد نظر خود را انتخاب کرده بود و بحثی درباره حضور فرهاد نشد.

وی درباره خروج مجید نامجو مطلق از کمیته فنی و شایعه انحلال این کمیته بیان داشت: قرار نیسن کمیته منحل شود و پر قدرت به کار خود ادامه می دهد منتهی فعلا نشستی نداریم چون تیم فعالیتی ندارد و برنامه نیم فصل هم که مورد تائید کمیته فنی بوده و قرار است به قطر بروند. درباره نفر جایگزین نامجو مطلق هم قطعا آقای فتحی بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها