PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
سرمربی شیاطین سرخ بعد از پیروزی برابر نیوکاسل به ستایش از مهاجم جوان تیمش پرداخت و او را با کریستیانو رونالدو مقایسه کرد.
کیهان ورزشی- 

درخشش منچستر یونایتد با سولسشایر همچنان ادامه دارد و این تیم توانست چهارمین پیروزی پیاپی خود را هم به دست آورد.

شیاطین سرخ در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ جزیره به مصاف نیوکاسل رفتند و توانستند با دو گل به پیروزی برسند.

سولسشایر بعد از بازی گفت: خوشبختانه این بار علاوه بر پیروزی موفق شدیم که دروازه خود را هم بسته نگه داریم. بازی حرفه ای و خوبی را به نمایش گذاشتیم هر چند که هنوز به اوج نرسیده ایم. در نیمه نخست در بعضی از دقایق کند بودیم اما در کل با تمرکز بالایی بازی کردیم و شایسته کسب پیروزی بودیم.

او ادامه داد: خوشحالم که لوکاکو بازهم به عنوان بازیکن تعویضی گل زد. وقتی بازیکنی با این استیل بدنی به طرف شما می آید دروازبان چاره ای جز تسلیم شدن ندارد. در نیمه نخست چند فرصت خوب داشتیم اما به گل نرسدیم. نیوکاسل تیم بسیار خوبی است و در ضد حملات توان بالایی دارد اما فیل جونز و لیندلوف در این دیدار بسیار خوب بودند.

سولسشایر بار دیگر به ستایش از راشفورد پرداخت و گفت: راشفورد مثل کریستیانو رونالدو است. او همان توان و مهارتی را که رونالدو داشت دارد. راشفورد در همه نقاط زمین حاضر می شود. او گل بسیار زیبایی به ثمر رساند. راشفورد تنها ۲۱ سال سن دارد و آیند درخشانی در انتظار این بازیکن است.

منچستر یونایتد با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۳۸ امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال در رده ششم باقی ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار