فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: یقین دارم که کنستانت در تیم ما موفق می‌شود.
کیهان ورزشی- 

محمد تقوی در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: من امروز از نوع تمرین بچهها کاملاً راضی بودم. بعد از بازی با فولاد خوزستان که از دستشان ناراحت بودم بهخوبی تمرین کردند چراکه ما اجازه نداریم تحت هیچ شرایطی در خانه امتیاز از دست دهیم و تمرین چند روز اخیر نشاندهنده این بود که بچهها برای جبران تلاش میکنند.

وی افزود: تیم ما در حال تکمیل شدن است و امروز یک بازیکن جدید به تبریز میآید تا در تمرینات تیم حضور پیدا کند. کنستانت یک بازیکن کاملاً حرفهای است و در کنار سایر بازیکنان ما میتواند به تیم کمک زیادی بکند و به موفقیت او در این تیم ایمان دارم. مطمئنم بازیکنانی مثل او که رفتار حرفهای دارند میتوانند به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتور هیچوقت وابسته به یک بازیکن نبوده و نخواهد بود و کنستانت میتواند در کنار بازیکنانی چون مهدی پور، نقی زاده و اسماعیلی فر به تیم ما کمک کند. ما مجموعهای از نفرات هستیم که باید در کنار هم یک تیم خوب را تشکیل دهیم و باقدرت در نیمفصل دوم ظاهر شویم.

تقوی تصریح کرد: سطح توقع از تیم بالاتر رفته است و به همه بچهها گفتهام که نباید تحت هیچ شرایطی در نیمفصل دوم در خانه امتیاز از دست بدهیم و بیرون از خانه هم باید بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

وی تأکید کرد: یکی دو بازیکن جدید دیگر بهزودی به تیم ما اضافه میشود و پسازآن یک اردو برگزار میکنیم که به آمادگی کامل برسیم تا در نیمفصل دوم قدرتمندتر ظاهر شویم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار