PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۱۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
تیم‌های ایران و کره جنوبی از امروز وارد چرخه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌شوند.
کیهان ورزشی-
شاید کارلوس کروش ایران را مدعی قهرمانی و طلایه‌دار فوتبال آسیا نداند و طبق صحبت‌هایش در کنفرانس خبری روز گذشته تیم ملی ما را در زمره تیم‌هایی قرار دهد که آرزوی رسیدن به قهرمانی در این مسابقات و رسیدن به جایگاه خانواده طلایی فوتبال آسیا یعنی کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا را دارند چراکه او تلاش دارد تا بار فشار رسانه‌ها و توقعات مردم در مورد شانس بالای ایران برای دستیابی به قهرمانی را از روی دوش بازیکنان بردارد و به رقبا منتقل کند اما واقعیت این است که ما با سه قهرمانی و نشستن ۷ ساله بر کرسی اول فوتبال قاره کهن خودمان را میان غول‌های سنتی آسیا و مدعیان این دوره می‌دانیم که کارمان از امروز آغاز می‌شود.

در سومین روز از هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در امارات، سه دیدار از گروه‌های C و D برگزار خواهد شد.

در نخستین بازی تیم چین در ورزشگاه خلیفه بن زاید شهر العین به مصاف قرقیزستان می‌رود. این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

در دومین بازی که باز هم از گروه C است، تیم مدعی کره جنوبی از ساعت ۱۷ به وقت تهران در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی برابر فیلیپین قرار می‌گیرد.

آخرین بازی نیز در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی برگزار می‌شود، جایی که تیم ملی ایران از گروه D به مصاف یمن می‌رود. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
به امید پیروزی سردار فوتبال آقای کی روش و تیم ملی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار