PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۴۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما در فدراسیون کارها را انجام می‌دهیم و پشتیبانی می‌کنیم و بقیه کار با بازیکنان و مربیان است.
کیهان ورزشی- 

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین تیم امید ایران گفت: جلسهای با یکی از مسئولان سازمان برنامه و بودجه داشتم. بخشی از آن را انجام دادم. خوشحالم وضعیت تیم امید را می بینم و به قطر می روند و در کمپ اسپایر حضور خواهند داشت. تیم امید آماده یک اتفاق خوب می شود و وظیفه داریم به بهترین شکل برنامه ریزی و پشتیبانی کنیم

وی ادامه داد: جا دارد از زحمات آقای استیلی هم تشکر کنم و او از شرایط تیم امید راضی است و میگوید امکانات خوبی داریم. تیم امید قرار است به کمپ اسپایر برود و آنجا چند مسابقه دوستانه و تورنمنت انجام دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بازی تیم ملی مقابل یمن اظهار داشت: بازیها اینطور شروع شده که تیمهای ضعیفتر میخواهند بازی را ببندند و من بازی کره جنوبی را دیدم که آنها به زحمت توانستند برنده شوند اما کیروش مربی توانمندی است و این مسائل را به خوبی پیشبینی کرده بود و در تمرینات درباره آن صحبت میکرد. او میگفت که یمن مقابل ما همینگونه بازی میکند. برای قهرمانی ۷ قدم باید برداریم که البته یک قدم را برداشتیم و قدمهای بعدی را باید محکمتر برداریم. ما در فدراسیون فوتبال کارها را انجام میدهیم و پشتیبانی میکنیم و بقیه کار با بازیکنان و مربیان است و انشاالله خدا هم کمک کند تا بتوانیم قهرمان شویم. معتقدم که تیم ملی قدم اول را محکم برداشت و امیدوارم قدمهای بعدی را هم محکم برداریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازی با ویتنام افزود: ما خوشبختانه تماشاگران خوبی داریم هرچند که محدودیتهایی برای همه فراهم شده است که آنها را ذکر نمیکنم البته اینطور نیست که تماشاگران را منع کرده باشند اما شرایط مثل قبل نیست، با این وجود هواداران تیم ملی از دوبی آمده بودند و جو ورزشگاه کاملاً در اختیار ما بود، شاید در تلویزیون این مسئله کامل نشان داده نشد اما وقتی ایران-ایران میگفتند صدایشان در ورزشگاه میپیچید. من فکر میکنم بازی با ویتنام و بازی با عراق تماشاگران ما بیشتر بیایند هرچند که ورزشگاه کوچک است و هواداران عراقی و ایرانی زیاد خواهند بود. بازی ما در دوبی است و هواداران زیادی خواهیم داشت اما این را باید بگویم که خیلی مهم است به عنوان تیم اول بالا بیاییم و در آن شرایط اکثر بازیهای ما در همین ورزشگاه ابوظبی برگزار میشود و این مسئله به سود ما خواهد بود چون بچههای تیم ملی به این ورزشگاه عادت دارند و این یک امتیاز برای ما به حساب میآید اما اگر به فینال برویم در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری بازی خواهیم کرد.

تاج درباره اینکه آیا تیم امید و تیم ملی بزرگسالان طلسمشکنی میکنند و صعود به المپیک و قهرمانی در جام ملتها را جشن خواهیم گرفت، افزود: ما هم به این مسائل امیدوار هستیم اما در فدراسیون فوتبال کاری نمیتوانی پیش ببریم و فقط میتوانیم پشتیبانی کنیم. الان میبینید که وضعیت چمن ما بهتر از قبل شده و در چمن کمپ نباید بازی شود تا ریشه آن قویتر شود و چمن آن سمت دیگر را هم آماده بهرهبرداری میکنیم. درباره ساختمان فدراسیون در کمپ را هم باید بگویم که نقشه را تغییر دادند و درحالیکه قرار بود به شکل توپ ساخته شود این طرح عوض شد. ما طرح جامع طبقاتی را آماده کرده بودیم اما این طرح عوض خواهد شد و نمیتوانیم این طرح طبقاتی را بسازیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار