PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
سرمربی تیم ملی هند که از پیروزی در جام ملت‌های آسیا سرمست است، از جاه طلبی‌های خود گفت.

کیهان ورزشی-


به نقل از ساکرنت، تیم ملی فوتبال هند در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا فراتر از انتظار ظاهر شد و با نتیجه ۴ بر یک تایلند را شکست داد.

استفان کنستانتین، سرمربی هند بعد از برتری تیمش حالا از آرزوهای بزرگ خود با این تیم گفت: با وجود همه چیزها باید بهتر و بهتر شویم. فوتبال هند خیلی جا برای بهتر شدن دارد و خیلی از مسائل مدیریتی و مربیگری در این تیم باید اصلاح شود و بهبود یابد. الان مهم است که فوتبال هند در مسیر پیشرفت به کار خود ادامه دهد. بالاخره موفق شدیم که برای فوتبال هند احترام بخریم و باعث شویم همه به فوتبال هند احترام بگذارند؛ غول خفته‌ای را که چهار سال پیش کشته و دفن شده بود زنده کردیم. 

تیم ملی فوتبال هند باید در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا در حالی برابر امارات میزبان قرار گیرد که با ۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و حتی تساوی در این دیدار نیز می‌تواند مسیر صعود هندی‌ها به دور بعد را هموار کند. 

کنستانتین در پایان گفت: دو بازی خیلی سختی در پیش داریم. بازی با بحرین خیلی سخت است و همه دیدیم که در بازی نخست چه بازی خوبی انجام داد. امارات هم میزبان رقابت‌هاست و بازی با این تیم هم سختی‌های زیادی خواهد داشت. سعی می‌کنیم هر دو دیدار باقی مانده خودمان را در این گروه ببریم و با قاطعیت راهی مرحله بعد شویم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار