ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این تصمیم برانکو که گفت طارمی را نمی خواهم موافقم.

کیهان ورزشی-


محمود خوردبین ابتدا به تیم ملی و بازی های اخیرش اشاره کرد و گفت: هر چند در دو بازی اول حریفان سختی را پیش رو نداشتیم اما همینکه از لاک دفاعی بیرون آمدیم و بر خلاف جام جهانی هجومی بازی کردیم خیلی خوب بود و دو بازی را هم با گل های زیاد بردیم. یادمان نرود که مردم همیشه بردهای پر گل را دوست دارند.

سرپرست سابق پرسپولیس گفت: اخیرا بار دیگر شنیدیم که کی روش و برانکو در رسانه ها با هم مشکل پیدا کرده اند که این اصلا در شان تیم ملی ما در خلال رقابت های جام ملتها نبود اما من معتقدم که این جنگ و دعوا دیگر تمام شده و بزودی به خاطره ها می پیوندد.

خوردبین با اشاره به آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: نفرات خوبی را جذب کرده اند و باید قهرمان شوند. وقتی بازیکن نداشتیم خوب بودیم و حالا هم که نفرات جدیدی به تیم اضافه شده اند باید بهتر شویم. نکته مثبت این پرسپولیس تیم بودن آن است.

وی درباره این موضوع که برانکو بار دیگر به مهدی طارمی اعلام عدم نیاز کرد گفت: به نظرم برانکو کار درستی کرد. من می دانستم او هیچوقت طارمی را جذب نمی کند . در این سالها که با او کار کرده ام متوجه شده ام که وقتی یک بازیکن را مانع تیمش می بیند دیگر اسم او را قلم قرمز می کشد. مربی کسی را بیشتر از خودش دوست ندارد و نمی خواهد خراب شود و قطعا اگر طارمی برای این تیم مفید بود برانکو او را جذب می کرد.

خوردبین درباره قرار گرفتن گادوین منشا در لیست خروجی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:دلیلش را نمی دانم و چه خوب بود که می دانستم اما جدایی منشا به نظرم اشتباه بود. او بازیکنی بود که در مسابقات خارجی می توانست به تیم کمک کند و وزن خط حمله. را بالا ببرد.

برچسب ها: محمود خوردبین
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار