PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۴۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
مربی اسبق تیم ملی گفت: بدون شک کروش بعد از جدایی از تیم ملی ایران به یک تیم خوب می رود.


اصغر شرفی در زمره کارشناسانی است که مقصر اصلی جنجال اخیر تیم ملی را مدیران ارشد ورزش می داند.

شرفی با اشاره به دیدار فردای تیم ملی ایران برابر عمان اظهار داشت: به طور طبیعی ما بدنده خواهیم بود چون فوتبال مان و تیم مان یک سر و گردن از عمان بالاتر است.تنها نگرانی در این میان خصلت تیم های عربی است که در چنین بازی هایی که می دانند فوتبالی حریف ما نمی شوند سراغ مسایل غیر فوتبالی و ضد فوتبال می روند. ما باید مراقب درگیری های داخل زمین باشیم چون عمان برای ایجاد درگیری می آید.

وی افزود: در بین تیم های حاضر در این جام ایران و عربستان را مدعی دیدم. استرالیا تیم بدی نیست اما کره جنوبی و ژاپن افت داشته اند. اگر اسیر اتفاقات غیر طبیعی نشویم می توانیم به مقام قهرمانی برسیم.

شرفی درباره کروش نیز گفت: بدون شک از نظر فنی و نظم و انضباط بهترین عملکرد را داشته و قطعا اگر از اینجا برود سریع تیم می گیرد؛ آنهم یک تیم خوب اما باید فرهنگ ما را هم محترم می شمرد و برخی رفتارها را بروز نمی داد.البته من معتقدم فوتبالی که امثال کفاشیان مدیر آن باشد همین می شود. ایراد از مدیران ارشد ورزش و فوتبال ماست که کروش اینگونه به همه گیر می دهد. کروش دو بار تیم ما را به جام جهانی برده و از نظر فنی خوب بوده اما با او ربطی ندارد که وزیر ورزش خواسته قراردادش شش ماه باشد. خب وزیر ورزش یک مملکت این تصمیم را گرفته و آقای کروش هم نباید بپرسد چرا.

وی در پایان گفت: به کروش توصیه می کنم به دنبال یک پایان خوب در فوتبال ایران باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار