PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۴۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مشکلات ریشه ای باشگاه پر طرفدار شمالی همچنان به قوت خود باقی و البته شدت بیشتری گرفته است.


کیهان ورزشی-


بر خلاف انتظار، تعیین سرمربی تیم فوتبال نساجی هم نتوانست رنگ و روی آرامش به این باشگاه ببخشد.
 در حالیکه تیم فوتبال نساجی حدود دو هفته دیگر باید در دیداری حساس در اصفهان میهمان ذوب آهن باشد اما مشکلات این باشگاه به قوت خود باقیست.
انتخاب مجید جلالی به عنوان سرمربی نساجی این امید را در میان هواداران تیم شمالی ایجاد کرد که مشکلات به حداقل برسد اما ظاهرا اتفاقات یکی دو روز اخیر، جلالی و همکارانش را نیز به شدت ناراحت کرده است.
تمرینات نساجی درغیاب نفرات اصلی برگزار می شود و حدود شش بازیکن کلیدی در تمرینات حاضر نشده اند و تلاش های باشگاه برای نیز برای پیدا کردن آنها بی نتیجه مانده است.
نفراتی چون، عاشوری، آبشک، سینک، شجاعی، گولسیانی و ...حاضر به شرکت در تمرینات نساجی نیستند و علت این غیبت آنها نیز اعتراض به عدم دریافت حق و حقوق شان است.
از سوی دیگر در تمرین امروز نیز برخی بازیکنان اعلام کردند که شاید دیگر در تمرینات حاضر نشوند.
نکته عجیب دیگری که برخی بازیکنان نساجی به آن اشاره کرده و به شدت معترض هستند ادعای آنها مبنی بر دستکاری شدن قراردادهایشان است.
این بازیکنان معتقدند باشگاه نسخه ای از قرارداد را به آنها نداده و بعدا در قراردادشان دست برده اند.
عقب افتادن حقوق دیگر اعضای تیم از مسئولان تدارکات و تا ماساژور و ... مزید بر علت شده تا جو عجیبی بر این تیم حاکم شود و در این میان فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه نیز در کشور امارات بسر می برد و علی امیری مدیرعامل مستعفی که اخیرا بار دیگر خبر بازگشت او مطرح شده بود عملا کار خاصی را انجام نمی دهد وخود را هیچ کاره می داند تا نساجی در بلاتکلیفی کامل و بحران بسر ببرد.
نکته دیگر اینکه باشگاه هنوز نتوانسته بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کند و شاید هم این اتفاق رخ ندهد زیرا بازیکنان مذکور با باشگاههای دیگر وارد مذاکره شده و به توافقاتی نیز رسیده اند.
با توجه به این اخبار و اتفاقات، آینده ای روشنی مقابل تیم محبوب و پر طرفدار مازندران ترسیم نشده است و باید دید مجید جلالی با توجه به این اتفاقات حاضر به ادامه کار خواهد بود؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار