PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: پنجشنبه به ترکیه می‌روم و در آنجا با چند باشگاه اروپایی مذاکره خواهیم کرد.

کیهان ورزشی-


مسعود تابش در خصوص شرایط حال حاضر سپاهان گفت: خدا را شکر بچه‌های تیم، در ترکیه صبح و بعداز ظهر تمرین می‌کنند. یک بازی تدارکاتی را برگزار کردند که به پیروزی رسیدند. همه از شرایط این اردو راضی هستیم و ان شاالله روز هفتم بهمن ساعت 11 شب به تهران بازمی‌گردند.

وی در خصوص اینکه آیا در اردوی ترکیه قرار است مذاکراتی با باشگاه‌های خارجی انجام دهند، گفت: اتفاق خاصی قرار نیست بیفتد. ما خواهر خوانده‌های زیادی در سطح جهان مانند ژاپن، برزیل و آلمان داریم. قرار است خودم روز پنجشنبه به ترکیه بروم و همراه تیم به ایران بازگردم. در آنجا با چند باشگاه اروپایی مذاکراتی را انجام خواهیم داد تا تعاملاتی بین باشگاه ما و آنها به وجود بیاید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد شایعه پیوستن محسن مسلمان به سپاهان گفت:‌مسلمان بازیکن خوبی است اگر با ذوب‌آهن فسخ کرده ممکن است با او مذاکره کنیم. نظر من شخصا روی او مثبت است.اگر نظر کادر فنی هم مثبت باشد و او به کار تیم ما بیاید ممکن است برای جذب او وارد مذاکره شویم.

تابش در خصوص وضعیت جلال‌الدین علی محمدی گفت: مشکل جلال‌الدین علی محمدی انضباطی نیست. او خودش تمایل ندارد بماند و مصر است جدا شود. وقتی بازیکنی خودش نمی‌خواهد در تیم بماند لزومی ندارد در اردوی نیم‌فصل حضور داشته باشد. او برای جدا شدن باید باشگاه مقصد را معرفی و رضایتنامه باشگاه سپاهان را جلب کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار