PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
درباره کمک های مالی سرمربی تیم ملی به یک موسسه خیریه نکات جالبی مطرح شده است.
کیهان ورزشی-

  یوسف اصلانی، مدیر مؤسسه بهشت امام رضا(ع) که به نگهداری کودکان یتیم، معلول و سالمندان رها شده اختصاص دارد، با اشاره به انتقادات روزهای اخیر از کارلوس کروش به اتهام توهین به ایرانی‌ها، گفت:« واقعا این حرف‌ها در مورد کروش دروغ است. او مرد بزرگی است. کمک‌های چندصدمیلیونی کروش به مؤسسه بهشت امام رضا عین واقعیت است. دو سه بار آقای کروش بدون اینکه رسانه‌ای متوجه شود، به بهشت امام رضا آمد و کمک‌های خوبی به مؤسسه کرد. ما حتی در صفحه شخصی‌مان راجع به کمک‌های کروش،صحبت‌هایی که در گذشته در برنامه خندوانه انجام دادیم را بازنشر کردیم که در فضای مجازی همه جا پرشد. اگر این حرف‌ها را نگویم، آن دنیا باید پاسخ بدهم. کروش چندبار در جاهای بحرانی که در زمین و آسمان بودیم، به داد ما رسید وقتی از او خواستیم این موضوع رسانه‌ای نشود، با کمال میل قبول کرد.»

اصلانی درباره کمک کروش گفت:«مثلا کروش بعد از بازی با قطر چهارصد و شصت میلیون تومان به مؤسسه کمک کرد، ولی برخی ملی‌پوشان باوجود اینکه قول داده بودند، به حرف‌شان عمل نکردند.خود کروش و چند بازیکن دیگر به وعده خود عمل کردند. چندبار دیگر کمک‌های کلان کروش ادامه داشت. یک‌بار بالای چهل میلیون پول دادند برای مؤسسه چند تا کامپیوتر خریدیم. الان هم هر‌ازگاهی زنگ می‌زند، کمک می‌کند و گاهی هم می‌گوید برای من دعا کنید. خیلی جاها پیش آدم‌هایی که توان مالی دارند برای مؤسسه ما تبلیغ کرد اما هیچ‌کدام از اینها رسانه‌ای نشده است.»
او در پایان گفت:« درمراسم نکونام خیلی از چهره‌های سرشناس فوتبالی و غیرفوتبالی بودند، خیلی هم رسانه‌ای شد و چهره بچه‌ها پخش شد. چقدر برای ما ضرر داشت. خودم حرص خوردم حتی من توبیخ هم شدم ولی کروش کمک می‌کرد، بدون اینکه ماجرا را رسانه‌ای کند. اسناد کمک‌های کروش به مؤسسه امام رضا وجود دارد. او حتی برای مراسم افتتاحیه مؤسسه نیامد. حالا جای تعجب است که چرا به کروش توهین می‌کنند.»

برچسب ها: کارلوس کروش
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار