فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
مدافع تیم ملی فوتبال ایران خواسته جالبی را مطرح کرد.

کیهان ورزشی-


رامین رضاییان در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل چین گفت: خدا را شکر می‌کنم با ارائه یک بازی خوب توانستیم نتیجه بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. این روزها همه تمرکز ما این است که مردم ایران را شاد کنیم و خدا را شکر که سرافکنده نشدیم. از امروز دیگر فکر کردن به بازی با چین کافی است و همه تمرکزمان را باید روی بازی با ژاپن بگذاریم.

وی افزود: بازی خیلی سختی مقابل ژاپن داریم و از برترین قدرت‌های فوتبال آسیاست و با دیدن بازی‌های این تیم مشخص است که از چه کیفیتی برخوردار است و مسیر سختی را هم تا نیمه نهایی جلو آمده و تیم‌های قدرتمندی را از پیش رو برداشته. همانطور که گفتم از امروز همه تمرکز ما روی بازی با ژاپن و بررسی این تیم است تا با تمام قوا به این بازی برویم و به امید خدا و با دعای خیر مردم نتیجه بگیریم.

رضائیان با اشاره به اینکه همچنان علیه کی‌روش انتقاداتی صورت می‌گیرد گفت: در مورد کی‌روش من نباید نظر بدهم و مردم بهترین قاضی هستند. بهتر است یک نظر سنجی عمومی برگزار شود تا همه ببینند نظر مردم چیست. حرف زدن راحت است ولی در عمل باید خودت را ثابت کنی و همانطور که گفتم مردم بهترین قاضی در مورد کی‌روش و عملکردش و منتقدانش هستند.

برچسب ها: رامین رضائیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار