PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
شهرداری ورامین موفق شد در دیدار مقابل دورنا ارومیه به پیروزی 3 بر صفر برسد و به صدرنشینی خود در لیگ برتر والیبال ادامه دهد.
کیهان ورزشی-
بیست و یکمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

دورنا ارومیه صفر – شهرداری ورامین 3

شهرداری ورامین صدرنشین با نتیجه سه بر صفر موفق شد میزبان خود را شکست دهد. صدرنشین لیگ برتر هر چند در ست اول به زحمت افتاد اما در ست های بعدی توانست حریف خود را با قدرت از پیش رو بردارد تا همچنان صدرنشین لیگ برتر باشد.

شهروند اراک یک – شهرداری ارومیه 3

شهرداری ارومیه برای دومین هفته متوالی توانست به پیروزی دست پیدا کند و این بار خارج از خانه شهروند اراک را شکست دهد. ارومیه ای ها در ست اول به برتری رسیدند اما در ست بعدی تیم اراکی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. شهرداری ارومیه در ست های بعدی موفق به کسب پیروزی شد تا با نتیجه سه بر یک به برتری برسد.

فولاد سیرجان ایرانیان یک – پیام مشهد 3

پیام مشهد در ادامه فرم خوب خود توانست فولاد سیرجان را در خانه شکست دهد. دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و پیام مشهد در سالن مجموعه ورزشی گل گهر به مصاف هم رفتند، دیداری زیبا که در پایان ۱۰۰ دقیقه تلاش دو تیم در مجموع چهار ست برگزار شده با حساب سه بر یک به سود تیم مهمان رقم خورد، مسابقه ای که ۲۰۰۰ هوادار سیرجانی از نزدیک نظاره‌گر آن بودند.

سایپا تهران 3 – کاله مازندران یک

سایپا در خانه به پیروزی رسید تا بعد از یک هفته استراحت، مسابقات را با برد شروع کند. سایپا در این دیدار در ست های اول، سوم و چهارم به پیروزی رسید و اجازه نداد تا کاله در تهران این تیم را غافلگیر کند.

شهرداری گنبد 3 – خاتم اردکان 2

جدال جذاب دو تیم در نهایت با پیروزی گنبدی‌ها به پایان رسید. گنبدی ها در دو ست اول برابر خاتم بازنده بودند اما به بازی برگشتند و در ست های سوم و چهارم به پیروزی رسیدند تا تکلیف این مسابقه را ست پنجم مشخص کند.

در ست پنجم هم شهرداری گنبد به پیروزی رسید تا بازگشتی بزرگ داشته باشد.

شهرداری تبریز 3 – عقاب نهاجا یک

تبریزی ها در خانه توانستند عقاب نهاجا را با نتیجه سه بر یک شکست دهند. شاگردان بناکار که در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کردند، در این دیدار برابر مهمان خود در پایان ست چهارم به پیروزی رسید تا به این ترتیب با برد از زمین خارج شود.

* نتایج بازی‌های هفته بیست‌ویکم به شرح زیر است: 

شهرداری گنبد 3 – خاتم اردکان 2

شهروند اراک یک – شهرداری ارومیه 3

شهرداری تبریز 3 – عقاب نهاجا یک

سایپا تهران 3 – کاله مازندران یک

فولادسیرجان ایرانیان یک – پیام خراسان 3

دورنا ارومیه صفر – شهرداری ورامین 3

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها