PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۴۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
تیم‌های والیبال خاتم اردکان، پیام خراسان و فولاد سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به پیروزی رسیدند.
هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

عقاب نهاجا و شهروند اراک که در هفته های گذشته فرم خوبی نداشتند، برای پایان ناکامی های خود برابر یکدیگر به میدان رفتند و نبرد این دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود شهروند اراک تمام شد.

شهرداری ارومیه که در دو هفته گذشته دو برد کسب کرده برابر تیم خاتم اردکانی به میدان رفت که در رده سوم جدول حضور داشت و از تیم های مدعی لیگ است. این دیدار جذاب میان دو تیم بالا و پایین جدول برگزار شد و تیم خاتم اردکان موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهد.

سایپا و شهرداری ورامین یکی از بازی های جذاب هفته را برگزار کردند. دو تیمی که هفته گذشته بردهای خوبی کسب کردند و شرایط خوبی دارند یکی از جدال های جذاب را برگزار کردند. این بازی که به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار شد در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود سایپا خاتمه پیدا کرد.

فولاد سیرجان ایرانیان برای رسیدن به سهمیه پلی آف کار سختی برابر شهرداری تبریز داشت. رویارویی شاگردان محمدرضا دامغانی با شهرداری تبریز با نتیجه 3 بر یک به نفع سیرجانی ها تمام شد.

در آخرین دیدار هفته پیام خراسان در خانه میزبان دورنای جوان و انتهای جدولی بود؛ مشهدی ها در هفته گذشته به فرم خوب خود بازگشته اند و برای قطعی کردن سهمیه پلی آف انگیزه زیادی داشتند. جدال پیام و دورنا با نتیجه 3 بر یک به سود پیام به اتمام رسید.

نتایج کامل بازی های هفه بیست و دوم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

شهرداری ارومیه یک –  خاتم اردکان 3

عقاب نهاجا یک – شهروند اراک 3

کاله مازندران – پیکان تهران (در حال برگزاری است)

سایپا تهران 3 –  شهرداری ورامین صفر

فولاد سیرجان ایرانیان 3 –  شهرداری تبریز یک

پیام خراسان 3 – دورنا ارومیه یک

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها