ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال در زمین پژوهشکده صنعت نفت و در غیاب بازیکنان ملی‌پوش این تیم برگزار شد.
کیهان ورزشی- 

تیم فوتبال استقلال در ادامه برنامههای آمادهسازی خود برای دیدار با پیکان از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز در زمین پژوهشکده صنعت نفت تمرینات خود را پیگیری کردند.

* شاگردان شفر امروز ۲ جلسه تمرین خواهند کرد و قرار است از ساعت ۱۵ استقلالیها در برنامههای بدنسازی حضور پیدا کنند.

* مهدی قائدی که در جریان دیدار دوستانه با نساجی دچار مصدومیت شده بود در تمرین امروز حضور ندارد. وی زیر نظر کادر پزشکی به درمان خود میپردازد.

* علی کریمی نیز همچنان از تمرینات گروهی دور است و طی روزهای اخیر به صورت اختصاصی تمرین کرده است. وی امروز هم در کنار بازیکنان استقلال حضور داشت اما اختصاصی کار کرد.

* روحالله باقری مهاجم تیم استقلال بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیبدیدگی این روزها در تمرینات آبیپوشان حضوری فعال دارد و بدون مشکل در کارهای گروهی شرکت میکند.

* طارق همام هافبک عراقی که در جام ملتهای آسیا دچار مصدومیت شد هنوز به تهران برنگشته و مسئولان استقلال همچنان به دنبال بازگشت وی به تهران هستند. ملی پوشان استقلال نیز در تمرین امروز حضور نداشتند.

* ایسما بازیکن جدید استقلال که روز گذشته به تهران سفر کرده در تمرین امروز آبیپوشان حضور داشت

* امید نورافکن که روز گذشته قراردادش را با استقلال ثبت کرده است در تمرین امروز حضور داشت و پا به پای سایر بازیکنان در کارهای گروهی شرکت کرد.

* بازیکنان استقلال بعد از پایان تمرین صبح امروز راهی هتل المپیک شده و بعد از صرف ناهار و استراحت، تمرین بدنسازی را انجام خواهند داد.

برچسب ها: استقلال تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها