ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۴۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
سرمربی استقلال به صورت غیرمستقیم کنایه تندی به برانکو زد.
کیهان ورزشی- 

وینفرد شفر در جلسه هم اندیشی مسئولان داوری، سرمربیان، سرپرستها و کاپیتانهای لیگ برتری گفت: من خودم سرمربیگری استقلال را تجربه کردهام. یک موضوع درباره جپارف اتفاق افتاد. در یک صحنه اتفاقی افتاد و داور از آن صحنه گذشت ولی وقتی مربی یک تیم دیگر درباره آن صحنه صحبت کرد، فدراسیون بعد از اظهارات آن سرمربی، جپارف را محروم کرد.

وی افزود: دقیقاً چندی بعد بازیکن آن تیم هم خطای شدیدی را مرتکب شد و ما واکنشی نداشتیم و به همین دلیل آن بازیکن محروم نشد. در یک بازی هر تیم مرتکب ده خطا شد. در یک برنامه تلویزیونی، هر ده خطای ما را نشان دادند ولی از تیم مقابل فقط پنج خطای حریف را نشان دادند. تا زمانی که چنین اتفاقاتی بیافتد، بازیکنان، هواداران و رسانهها میبینند که برخوردها متفاوت است و شاید برخی تیمها مجازند بیشتر خطا کنند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: فدراسیون فوتبال آلمان درآمد داوران را به شکل چشمگیری افزایش داده و تمرینات و کلاسهای بیشتری را برای آنها در نظر گرفته است. ما هم باید به همان سمت برویم تا داوران درآمد بیشتری داشته باشند و جلسات بیشتری را هم پشت سر بگذارند. من مطمئنم کسی فکر نمیکند داوران عمداً مرتکب اشتباه میشوند چون کار آنها خیلی سخت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها