فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کیهان ورزشی-

مناظره مهدي تاج با كارشناسان برنامه تلويزيوني مهم ترين و ارزشمندترين بخش برنامه هاي ورزشي سيما و حاوي مطالب و نتايج جالبي بود ، البته براي اهل فن و كساني كه تمايلي به گزيده شدن چند باره از يك سوراخ ندارند!.
مهدي تاج نشان داد اگر بخواهد مي تواند مدافع خوبي براي حمايت از تيم ملي و سرمربي آن باشد ، اما سوال اينجاست چرا مهدي تاج در تمام اين سال ها در قبال انتقادهاي مربيان و كارشناساني كه به مراتب تندتر از آن چه حاج رضايي انتقاد كرده بود، انتقاد كرده بودند. سياست سكوت پيش گرفت؟و چرا در اين مقطع توانايي ذاتي خود را براي اعمال يك موضع كوبنده و البته منطقي  ظاهر ساخت ؟درست در زماني كه كار سرمربي با فوتبال ما تمام شده بود! آيا تاج بنا به ادعاي خود خواست در روزي كه سرمربي نبود تا از خود دفاع كند نقش يك مدير قدرشناس را بازي كند؟! آيا تاج نمي توانست در روزهاي حساسي كه با سكوت خود كروش را به ميدان تقابل خطرناك با رقباي قوي مي فرستاد يك مدير حامي باشد؟ آيا پاسخ گويي كوبنده تاج ربطي به قانون بازنشستگان ، وزارت ورزش و دفاع از عملكرد فدراسيون در اين روزهاي حساس و تسويه حساب با مخالفان خودش نداشت؟! آيا او در گذشته نيز با سياست سكوت خود با يك تير چند نشان نمي زد؟!
تاج مگر چه گفت كه شرافت كارشناس برنامه را به تعبير ايشان زير سوال برد؟ مگر عقد قرارداد يا گرفتن پول بابت مشاوره در ليگ برتر اشكال داشت؟! شايد تاج كنايه هاي ديگري هم مي زد كه قابل استخراج نيست.اما او كه مشخصا با يك استراتژي مناسب به تقابل دوستان برنامه ساز كم تجربه آمده بود ، بهتر از آن ها مي دانست كه به خدمت گرفتن كارشناس وابسته به يك سازمان ورزشي آن هم به عنوان مشاور نه مربي ، براي رسانه يك نقطه ضعف محسوب مي شود! دوستان برنامه ساز سال هاست از  اين اصل مهم حرفه اي غافل هستند يا خود را به غفلت زده اند! نتيجه آن كه تاج در بهترين زمان بهترين بهره را برد! به ويژه بعد از مصاحبه پخش نشده كروش عليه وزارت ورزش .سكوت او در قبال اطلاعاتي كه از موضع وزير به كروش داده بود علامت تاييد داشت.
بل،؛ تاج دعواي رياست را خوب برد و دوستان برنامه ساز ما خيلي بد باختند!

*مازیار مهرانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار