PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل بادران مغلوب شد.
کیهان ورزشی-

تیم‌ فوتبال استقلال امروز (جمعه) در دیداری تدارکاتی مقابل بادران قرار گرفت. در این دیدار که در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد، شفر از بازیکنان غیرفیکسش استفاده کرد تا با ترکیب سید حسین حسینی، میثم تیموری، شاهین طاهرخانی، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، روح الله باقری، پاتوسی، الله‌یار صیادمنش، زکریا مرادی، ایسما و منشا مقابل شاگردان فرهاد کاظمی در بادران قرار بگیرد.

آبی‌پوشان این دیدار را خوب آغاز نکردند و در همان دقیقه ۴ بازی روی شوتی که به خاطر شرایط بد زمین شماره دو ورزشگاه آزادی، تغییر مسیر داده بود، دروازه‌اش باز شد. روند بد استقلالی‌ها در این دیدار با خوردن گل در دقیقه ۱۰ تکمیل شد که این گل از روی یک ارسال به درون محوطه جریمه استقلال به ثمر رسید. استقلال پس از دریافت گل دوم، شانس جبران یکی از گل‌ها توسط منشا را داشت که دروازه‌بان بادران مانع از این کار شد.

در نیمه دوم، وینفرد شفر تغییراتی در تیمش ایجاد کرد که مهدی قائدی به جای منشا و رضا آذری به جای الله‌یار صیادمنش وارد زمین شدند. شفر در ادامه هم سجاد آقایی، امیرحسین کارگر و محسن کریمی را به ترتیب به جای پاتوسی، خسرو حیدری و روح‌الله باقری وارد زمین کرد. استقلالی‌ها در دقیقه ۶۵ می‌توانستند توسط محسن کریمی به گل نخست برسند که دروازه‌بان بادران باز هم مانع از این کار شد تا این که در دقیقه ۷۵، بادران توانست بازی را ۳ بر صفر کند.

استقلالی‌ها پس از این گل تلاش کردند که یکی از گل‌ها را جبران کنند که در دقیقه ۸۵ توسط شاهین طاهرخانی به این هدف رسیدند اما داور این گل را مردود اعلام کرد تا در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود بادران به اتمام برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار