PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از سازمان لیگ فقط یک خواسته داریم و امروز هم این خواسته را مطرح کردیم.

کیهان ورزشی-

ایرج عرب اظهار داشت: اتفاقات بازی دیروز پرسپولیس برابر فولاد را با جدیت دنبال می کنیم و به دنبال دفاع از حق هواداران میلیونی خود هستیم که این خواسته را از ما دارند. امروز عصر نیز با آقای بهاروند گفت و گو و همه مسایل را به ایشان منتقل کردم. بنده در این گفت و گو از آقای بهاروند خواستم تا سازمان لیگ به اصول حرفه ای پایبند باشد و مانع تکرار اتفاقات دیروز شود.

وی افزود: بحث و خواسته ما از سازمان لیگ و آقای فتاحی این است که به برنامه های خودشان احترام بگذارند و حرفه ای عمل کنند. اگر قرار است مسابقه ای لغو شود و اراده ای برای لغو آن وجود دارد خب این کار را انجام دهند و یکی به نعل و یکی میخ نزنند. لیست بازی ها از قبل اعلام شده و این دوستان از هفته های قبل موظف بودند تا برنامه را به مراجع ذی صلاح بدهند.

وی گفت: ما فقط می گوییم به همان دلیلی که ما به برنامه های سازمان لیگ احترام می گذاریم آنها نیز به باشگاه بزرگ پرسپولیس احترام بگذارند. امروز به آقای بهاروند گفتم تنها خواسته ما این است که وقتی سازمان لیگ برنامه ای می گذارد پای برنامه خود بایستد و از آن دفاع کند.

عرب در تشریح اتفاقات دیروز گفت: روز قبل از بازی آقایان خواستار لغو آن شدند اما تیم ما به اهواز رفته بود و آماده بازی شده بودیم. شب بازی صورت جلسه به امضا رسید و خیال مان از بابت برگزاری راحت شد. بنده در تمام ساعاتی که تماس هایی برقرار شد تا بازی را لغو کنیم کار را بصورت محرمانه پیش بردم چون می دانستم این مسایل روی تیم اثر می گذارد. ما حتی با تغییر ساعت بازی موافقت کردیم اما ناگهان با دروازه بان ما تماسی گرفته شد و اعلام کردند بازی لغو شده است و همین موضوع در کنار مسایلی چون پشت در ماندن تماشاگران ما، رختکن خاموش و قطعی برق و ... سبب شد تا بازیکنان و مربیان آشفته شوند و حتی آقای بیرانوند دقایقی عصبانی شده بود.

وی افزود: این رفتارها غیر حرفه ای بود. شما می دانید که بنده مدیری هستم که کلان نگاه می کنم و خیلی وارد مسایلی که شخصی باشد نمی شوم اما الان معتقدم اگر رفتار سازمان لیگ حرفه ای نباشد در ادامه مشکلات بزرگتری ایجاد خواهد شد. آقای فتاحی هم از دید ما باید پای برنامه خودش بایستد.

عرب درباره شایعه کناره گیری احتمالی پرسپولیس از لیگ گفت: این بحث را اصلا نداریم.

وی در پایان درباره زمان معرفی هیات مدیره گفت: فکر می کنم همین هفته نهایی و اعلام شود. قرار بود زودتر اعلام شود اما سفر استانی وزیر محترم ورزش و جوانان موجب شد نهایی شدن نفرات به بعد از تعطیلات موکول شود.

برچسب ها: پرسپولیس ، ایرج عرب
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار