فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۴۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
بیست و سومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز استارت خورد.
کیهان ورزشی-

هفته بیست و سوم لیگ یک امروز با برگزاری 3 بازی در انزلی، شیراز و بابل آغاز شد. در یکی از این سه بازی، ملوان میزبان سرخ‌پوشان پاکدشت بود و موفق شد با درخشش شهریار مغانلو از سد این تیم بالانشین بگذرد و فجرسپاسی نیز در دربی شیراز قشقایی را مغلوب کرد و خونه‌به‌خونه موفق شد در خانه شهرداری تبریز با با دو گل از پیش رو بردارد.


ملوان 2 – سرخ‌پوشان پاکدشت 1/ سه امتیاز ارزشمند در جیب قوها
گل‌ها
: شهریار مغانلو (10 – پنالتی و 57) برای ملوان، پیام ملکیان (81) باری سرخ‌پوشان
در ادامه روند خوب خود در لیگ یک، ملوان این بار موفق شد در خانه از سد سرخ‌پوشان پاکدشت بگذرد و به امتیاز 21 برسد. ملوان که هفته‌ها در بحران بود بدون آنکه بازیکن جدیدی در نقل و انتقالات زمستانی به لیست خود اضافه کند به روزهای خوب رسیده و احمدزاده امیدوار است با تداوم این روند ملوان فصل جاری را در شرایط بهتری به پایان برساند. در سوی دیگر میدان، یکی از مدعیان بحران‌زده لیگ حضور داشت. سومین باخت پاکدشتی‌های در 4 بازی اخیر امروز مقابل ملوان رقم خورد و حتی حضور فکری نیز نتوانسته این تیم را بحران نجات دهد.
 
قشقایی شیراز 0- فجرسپاسی 2/ شاگردان مهابادی فاتح دربی شیراز
گل‌ها
: محمدحسین کریم‌زاده (55) و رسول بهاروندی (80 – پنالتی)
در دربی شیرازی‌های لیگ یک، فجرسپاسی تیم برتر میدان بود و با دو گل از سد قشقایی گذشت تا به سومین پیروزی خود در 4 بازی اخیر رسیده باشد. فجر با این پیروزی 26 امتیازی شد و به نیمه نخست جدول رسید با این حال این تیم شرایطی برای جبران فاصله امتیازی دو رقمی خود با صدرنشیان کار دشواری در پیش دارد و بعید است حتی با ادامه این روند نیز فجری‌ها شانسی برای صعود به لیگ برتر داشته باشند. قشقایی نیز پس از دو پیروزی متوالی امروز مقابل تیم همشهری خود مغلوب شد تا روند نوسانی این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

خونه‌به‌خونه 2 – شهرداری تبریز 0/ فرار یاران میثاقیان از بحران
گل‌ها
: محمود مطلق‌زاده (23 و 77 - پنالتی)
در آخرین بازی امروز، خونه‌به‌خونه که پس از کسب تنها یک امتیاز از سه بازی اخیر در بحران به سر می‌برد با درخشش محمود مطلق‌زاده هافبک تکنیکی خود از سد شهرداری تبریز گذشت تا 18 امتیازی شود و از جمع تیم‌های 15 امتیازی قعر جدول فاصله بگیرد. خونه‌به‌خونه برای فرار کامل از منطقه خطر نیاز به کسب پیروزی‌های بیشتری خواهد داشت اما همین سه امتیاز نیز شرایط را برای این تیم در جدول لیگ یک بهبود بخشید. شهرداری تبریز نیز برای سومین بار در 4 هفت اخیر با دست خالی از زمین خارج شد. ادامه این روند سبب خواهد شد تا این تیم تبریزی به منطقه خطر نزدیک شود و باید دید این شرایط تا چه زمانی برای شهرداری ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار