ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: ۴۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
هفته بیست و سوم لیگ لیگ یک امروز با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید.
کیهان ورزشی-

با برگزاری 4 دیدار در اراک، ارومیه، خرمشهر و بوشهر، امروز هفته بیست و سوم لیگ یک امروز به پایان رسید. در این دیدارها، آلومینیوم اراک موفق شد در خانه گل‌ ریحان آماده را متوقف کند و نود ارومیه نیز در روزی که میزبان مس کرمان بود موفق شد یک امتیاز از این تیم بحران‌زده بگیرد. کار بزرگ هفته را اروند در خرمشهر انجام داد و موفق شد بادران را شکست دهد و در آخرین بازی هفته نیز،

آلومینیوم اراک 0 – 0 گل‌ریحان البرز/ اراکی‌ها ترمز گل ریحان را کشیدند
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست وسوم، آلومینیوم اراک میزبان گل ریحان بود. آلومینیوم تنها در یک بازی خانگی فصل جاری متحمل شکست شده بود و با فراز کمالوند سرمربی نیم‌فصل اول کرجی‌ها موفق شد این تیم را که در 4 بازی اخیر با پیروزی از زمین خارج شده بود را متوقف کند. آلومینیوم با این تساوی 33 امتیازی شد تا در رده پنجم جدول باقی بماند و گل‌ریحان نیز با این تساوی از 15 امتیاز ممکن 5 بازی اخیر خود سیزدهمین امتیاز را کسب کرد تا نشان دهد تحت هدایت مجتبی حسینی تبدیل به یک تیم کاملا متفاوت شده است.

نود ارومیه 0 – 0 مس کرمان/ مس بدون نادر هم نبرد
با وجود جنجال‌های بسیار و حواشی پیش از شروع بازی، بازی دو تیم چنگی به دل نزد و در نهایت نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت. مس در نخستین دیدار استراحت (!) دست‌نشان و دستیارانش با فرزاد حسین‌خانی باتجربه که خود نیز در ترکیب اصلی مس به میدان رفته بود نتوانست نود را در ارومیه شکست دهد تا به رکورد منفی 7 بازی بدون برد برسد. مس کاملا از صدر جدول دور شده و با چنین شرایطی کار دشواری برای بازگشت به کورس خواهد داشت. نود نیز با این تساوی به امتیاز 22 رسید تا با حضور در میانه جدول، حاشیه‌ امنی برای خود ایجاد کرده باشد.

اروند خرمشهر 2 – 1 بادران/ کار بزرگ اروندی‌ها در خانه
گل‌ها: رحیم آل‌بوغبیش (37 و 70) برای اروند/هاشم بیگ‌زاده (7) برای بادران
پس از کسب تنها 2 امتیاز در 7 بازی اخیر، اروند خرمشهر امروز موفق شد با درخشش رحیم آل‌بوغبیش در دیداری که یک گل از بادران عقب افتاده بود به پیروزی برسد تا بدین ترتیب پس از هفته‌ها از قعر جدول شود. اروند البته همچنان در دو امتیازی قعر قرار دارد با این حال این نتیجه گام بزرگی برای این تیم در راستای فرار از منطقه خطر بوده و هواداران این تیم امیدوارند با حفظ این روند سال آینده نیز اروند در لیگ یک حضور داشته باشد. بادران با فرهاد کاظمی باز هم متحمل شکست شد تا این تیم متمول تهرانی سومین شکست متوالی خود را تجربه کرده باشد و از کورس صدرنشینان کاملا جا بماند.

شاهین بوشهر 0 – 0 شهرداری ماهشهر/ سقوط ماهشهری‌ها به قعر
در آخرین بازی هفته بیست سوم، شاهین بوشهر همراه با سرمربی جدید خود عبدالله ویسی مقابل تیم بحران‌زده شهرداری ماهشهر قرار گرفت. شاهین با پیروزی در این دیدار می‌توانست به رده دوم جدول برسد اما برای دومین هفته متوالی در گلزنی ناکام ماند و با تساوی بدون گل از زمین خارج شد تا با 35 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته باشد. تساوی خانگی مقابل تیم قعرجدولی برای شاهین نتیجه خوبی نیست اما به نظر می‌رسد این تساوی برای ماهشهری‌ها ناراحت‌کننده‌تر باشد چرا که با نتایج به دست آمده، شهرداری ماهشهر در حال حاضر تیم شانزدهم جدول است و خطر سقوط را کاملا حس می‌کند. 3 امتیاز از 8 بازی نتیجه ناامیدکننده برای این تیم خوزستانی است و حتی تغییرات متوالی در کادر فنی این تیم نیز سودی برای شهرداری نداشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار