شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۴۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
سرپرست سازمان لیگ والیبال ایران گفت: مسابقات مرحله پلی‌آف قطعاً در تبریز خواهد بود و زمان‌بندی آن با حضور تیم‌ها مشخص می‌شود.
کیهان ورزشی-
منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ والیبال ایران درباره کیفیت لیگ برتر والیبال گفت: امسال با توجه به عدم حضور ملی‌پوشان در لیگ برتر، تیم‌های حاضر در لیگ قدرت برابری داشتند و شاهد رقابت‌های نزدیک بودیم و دیدید که مسابقات زیادی با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید که این موضوع یک رشد بسیار خوب برای والیبال بود. البته عقیده دارم که با کمتر شدن تیم‌های حاضر در لیگ، رقابت‌ها جذاب‌تر می‌شود و مبالغ قراردادها تثبیت خواهد شد و تیم‌های ما تبدیل به باشگاه می‌شوند. متاسفانه برخی از تیم‌های حاضر در لیگ، باشگاه نیستند و امیدواریم در آینده باشگاه داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما ملی‌پوشان و لژیونرهای خوبی داریم، اما امسال لیگ ما پشتوانه‌سازی کرد و بازیکنانی معرفی شدند که تیم ملی را تا سال‌ها تضمین می‌کند. اکنون کولاکوویچ می‌تواند جوان‌گرایی و از بازیکنان جدید استفاده کند.

پورحسین در ادامه درباره برگزاری مرحله پلی‌آف،  عنوان کرد: درباره پلی‌آف پیش از این تصمیم‌گیری شده بود و ما نیز این روند را ادامه می‌دهیم. تیم‌ها آیتم سوم سازمان لیگ را انتخاب کردند و ما طبق برنامه روز چهارشنبه یکم اسفند اولین دیدار را برگزار می‌کنیم، چهارشنبه 8 اسفند دیدار دوم برگزار می‌شود و اگر نیاز به دیدار سوم بود، مسابقه سوم روز 12 اسفند برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ درباره برگزاری مرحله پلی‌آف و جلسه با تیم‌های برتر، گفت: پنجم اسفند از 8 سرمربی دعوت خواهیم کرد تا درباره مرحله بعدی برنامه‌ریزی کنیم. مسابقات قطعاً در تبریز خواهد بود و زمان‌بندی آن با حضور تیم‌ها مشخص می‌شود. 4 تیم برتر در تبریز حاضر خواهند شد و دیدار رده‌بندی تک بازی خواهد بود و فینال با سه مسابقه انجام می شود.

پورحسن درباره تیم‌های سقوط کننده، بیان کرد: سه تیم از لیگ برتر سقوط خواهند کرد که تیم‌های شهرداری ارومیه، عقاب نهاجا و دورنا ارومیه این سه تیم هستند. به این ترتیب لیگ 10 تیمی می‌شود و با حضور دو تیم از لیگ یک، لیگ 12 تیمی خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ در پایان درباره مسابقات لیگ دسته یک افزود: تکلیف 4 تیم برتر، 9 اسفند ماه مشخص می‌شود و اگر به بازی سوم برسد، 13 اسفند بازی سوم برگزار می‌شود و دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کند. اگر به بازی سوم نرسد، ما به 4 تیم برتر پیشنهاد می‌کنیم که روز 14 اسفند، مسابقه فینال و رده‌بندی را برگزار کنیم و اگر به بازی سوم رسیدیم، بازی فینال و رده‌بندی در تهران روز 20 اسفند برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها