PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
سرمربی پدیده می‌گوید منظور کادر فنی پدیده از سوال درباره مهدی ترابی آگاهی از بازی کردن یا بازی نکردن او بوده و در کنفرانس خبری هم عنوان داشته که بدنبال طرح شکایتی نیستیم.
کیهان ورزشی-
یحیی گل محمدی درباره اخباری که درباره شکایت  پدیده به فیفا و cas منتشر شده گفت :در کنفرانس خبری هم وقتی ‌ سوالی درباره شکایت مطرح شد متعجب شدم و گفتم که چنین  بحثی مطرح نبوده. ما از آنجا که ترابی در یک چهارم نهایی جام حذفی برای سایپا بازی کرده بود با توجه به قوانین یوفا از یک سو و  خبرهای ضد و نقیضی که به گوش می رسید  فقط برای اینکه بدانیم ترابی بازی می کند یا خیر از سازمان لیگ استعلام گرفتیم که پاسخی داده نشد هر چند که مشخص است مجوز بازی را برای ترابی صادر کرده اند. ما به جای شکایت و حاشیه، تمرکز خود را روی بازی گذاشته ایم و امیدواریم این بازی که تصور می کنم  جذاب  از کار در بیاید  تیمی که مجوز صعود را می گیرد ما باشیم.

گل محمدی درباره اینکه جنجال های ناشی از اشتباهات داوری و همچنین رقابت برخی تیم های مدعی  گفت :تنش ها زیاد شده و این خوب نیست اما می بینید که پدیده از این جنجال ها و اتهام زدن ها پرهیز کرده . نباید عرصه را بر داوران  تنگ کرد. این فشار و هجمه ها  کار را بدتر می کند و این به نفع  فوتبال  نیست. گاهی  برای یک مورد اشتباه ساده هم جارو جنجال های بدی را شاهد هستیم. ما هم متضرر شده ایم و گاهی اعتراض هم کرده ایم اما پدیده دنبال جار و جنجال نبوده و کلا نمی شود مجموع عملکرد یک تیم را خیلی به قضاوت ها  ربط داد.

او ادامه داد: شما اگر نگاه کنید خوشبختانه از  جمع تیم های بالای جدول لیگ شاید تنها باشگاه و تیمی که بیانیه نداده همین پدیده است که در برخی بازی ها متضرر هم شد. ما سعی می کنیم تمرکز خود را روی بازی بگذاریم . در ضمن من معتقدم  فدراسیون و سازمان لیگ باید جلوی بیانیه نویسی ها را بگیرند و در قبال مصاحبه های توهین آمیز  به داوری و همچنین اتهام زدن تیم ها به یکدیگر بایستی که قوانین مشخص وجود داشته و اعمال و اجرا  شود وگرنه سنگ روی سنگ بند نمی شود .

گل محمدی در پایان گفت :کلا فضای فوتبال کمی ملتهب شده و برخی تیم ها  دارند علیه هم موضع گیری های تند می کنند و این حاشیه و حساسیت ها  را بین فوتبال دوستان و طرفداران تیم ها  حادتر می کنند. همین چیزها به سکوها منتقل می شود و برای بازیکن ذهنیت ایجاد می کند و این اصلا خوب نیست. در فرصتی بهتر بیشتر در این باره صحبت می کنیم، بهتر است کمی از فوتبال لذت هم ببریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار