PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۴۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
سرمربی نساجی درباره مهاجم ازبکستانی که قرار بود جذب نساجی شود، گفت: تقریباً از اولین روزهای حضورم در نساجی در مورد این بازیکن صحبت کردم، دیگر واقعاً نمی‌دانم؛ باید از باشگاه سؤال کنید.
کیهان ورزشی- 

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی نساجی و فولاد با بیان اینکه ما از نظر تمرینی و تیمی شرایط خوبی داریم، اظهار کرد: در زمانی می‌خواهیم با فولاد بازی کنیم که آنها در بهترین شرایط خودشان قرار دارند و از ۴ بازی ۱۰ امتیاز کسب کرده‌اند؛ این چالش خیلی قوی‌ای برای ماست ولی در چنین وضعیت‌هایی ما باید اثبات کنیم که توان مقابله با این چالش‌ها را داریم؛ فردا مطمئنم جای خالی در استادیوم شهید وطنی پیدا نخواهد شد و از شروع بازی یک تیم پرتوان خواهیم بود و حتماً باید از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

وی در خصوص وضعیت مصدومیت محمد عباس‌زاده افزود: عباس‌زاده تنها یک جلسه آن هم تا میانه تمرین با تیم تمرین کرده، حدود ۳ ماه از آسیب‌دیدگی‌اش می‌گذرد، آسیبش آسیب سختی است که باید از آن مراقبت کنیم، با پزشک و بدنساز تیم جلسه ۴۰ دقیقه‌ای داشتیم، آنها گفتند باید به عباس‌زاده زمان داد، برای او برنامه‌ریزی ویژه‌ای کردند و امیدواریم هر چه زودتر به بازی‌ها برسد.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص اخراج علی‌اصغر عاشوری در بازی قبل گفت: داور خیلی سختگیرانه کارت قرمز به بازیکن ما داد؛ حتی بلافاصله و قاطعانه کارت را نشان نداد و این کار با تأخیر صورت پذیرفت.

جلالی درباره مهاجم ازبکستانی که قرار بود جذب نساجی شود، بیان کرد: تقریباً از اولین روزهای حضورم در نساجی در مورد این بازیکن هم مؤکداً و هم کراراً با باشگاه صحبت کردم، دیگر واقعاً نمی‌دانم؛ باید از باشگاه سؤال کنید، خیلی هم پیگیر شدم ولی ظاهراً این اتفاق نیفتاده است.

وی در پاسخ به این سؤال که علی رغم عملکرد قابل قبول رحمان جعفری، چرا نظری با توجه به تأثیرگذاری و آمادگی‌اش، فیکس نمی‌شود، تأکید کرد: نظری آسیب‌دیده بود، زمانی که من آمدم، بعد از یک هفته تمریناتش را شروع کرد، به مرور در حال بهتر شدن است، در دو بازی اخیر هم تأثیرگذار بوده و  خیلی روی او حساب می‌کنیم؛ رحمان هم تو ۳ تا بازی خیلی پرتلاش و زحمتکش ظاهر شد.

سرمربی نساجی مازندران در پایان خطاب به هواداران گفت: این بچه‌ها خوبند و به‌شدت نیازمند حمایت و پشتیبانی و حضور شما در استادیوم هستیم، از بودن شما بچه‌ها انرژی مضاعف می‌گیرند و چیزی که ما به آن نیاز داریم؛ بازی‌های خانگی سختی را درپیش داریم اما بودن شما به ما انرژی زیادی می‌دهد؛ بین این بچه‌ها فرقی قائل نباشید، این‌ها خوب خیلی خوب هستند ولی فقط نیازمند روحیه‌اند، تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید، زمان می‌برد تا به ثبات برسد اما ما باید این زمان را کوتاه کنیم.

از سری رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر بازی نساجی مازندران و فولاد خوزستان جمعه ۳ اسفندماه ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار