PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۴۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
با اعلام رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی، توزیع سهمیه المپیک در جام جهانی هند لغو شد.
کیهان ورزشی-
لیسین رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی در مراسم افتتاحیه جام جهانی در دهلی هند اعلام کرد که بر خلاف آنچه قبلا اعلام شده بود، در مسابقات هند سهمیه المپیک توزیع نخواهد شد.

چندی پیش بر اثر وقوع حمله رتروریستی در هند و نسبت دادن آن به پاکستان، به تیراندازان پاکستانی ویزا داده نشد. به همین دلیل برای اینکه شرایط برای کشورها در کسب سهمیه یکسان باشد، سهمیه در هند توزیع نخواهد شد. این احتمال وجود دارد که توزیع سهمیه در مسابقات بعدی انجام شود.

در تیم تفنگ، الهه احمدی، نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، حسنا توتونچی، امیر محمد نکونام، حسین باقری، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان ترکیب تیم ملی را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

در تپانچه نیز جواد فروغی، امیر جوهری، وحید گلخندان، مصطفی نصیری، مینا قربانی، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی نیز تیم اعزامی کشورمان به رقابت‌های جام جهانی هند را تشکیل می‌دهند.

جام جهانی تیراندازی فردا (شنبه) با برگزاری مسابقات در رشته تفنگ‌ 50 متر سه وضعیت مردان، تفنگ 10 متر زنان و تپانچه 25 متر زنان در بخش دقت آغاز خواهد شد.

با توجه به لغو اردوی ملی‌پوشان ایران در هانوفر و مشکلات فشنگ که در این روزها وجود داشت، لغو توزیع سهمیه المپیک خبر خوبی برای نمایندگان ایران است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار