PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۴۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
نماینده مجلس نهم درباره بحث فساد در فوتبال موضوعاتی را مطرح کرد.
کیهان ورزشی-

حمید رضا رسایی با حضور در یک برنامه در پاسخ به این پرسش که؛ چرا برنامه نود به بحث فساد در فوتبال در مقطعی که کمیسیون اصل نود آن را پیگیری می کرد نمی پرداخت گفت: تشخیص کمیسیون اصل نود این بود که به این قصه ورود کنیم. موضوع را به من سپردند و پرونده گردن کلفتی هم بود اما سوال همین بود چطور در برنامه نود که آقای فردوسی پور اگر یک بازیکن سرش را بخاراند تا دو صبح درباره آن بحث می کند به موضوع فساد اشاره ای نکرد؟!
وی افزود: برنامه نود خودش را مبارز با فساد در فوتبال معرفی می کرد و حتی دو بار آقای فردوسی پور در جلسات ما حاضر شد. ایشان خیلی نگران بود. ما در آن گزارش ها به برخی رسانه های زرد هم اشاره کرده بودیم و برخی برنامه ها که خودشان تشدید کننده فساد بودند.
رسایی گفت: این خودش سوال است که چرا در برنامه ای که خودش را مبارز با فساد در فوتبال معرفی می کرد یکبار هم درباره گزارش کمیسیون اصل نود حتی بعد از قرائت در مجلس صحبتی نشد. مجری آن برنامه حتی عنوان کرد ما از این نماینده مجلس شکایت می کنیم که چرا در گزارش آورده که یک برنامه تلویزیونی زرد است در حالیکه ما در گزارش اسم برنامه نود را نیاورده بودیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار