PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۴۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
سرمربی تیم ملی بسکتبال قرارداد خود را برای یکسال دیگر تمدید می کند.

تیم ملی بسکتبال با هدایت مهران شاهین طبع و در پایان ۶ پنجره انتخابی، برای سومین بار سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی را به دست آورد. این رقابت ها شهریورماه سال آینده به میزبانی چین برگزار می شود

تیم ملی بسکتبال از اوایل سال آینده و بلافاصله بعد از اتمام رقابت های باشگاهی باید مراحل آماده سازی حضور در جام جهانی را آغاز کند. این در حالی است که قرارداد مهران شاهین طبع با این تیم سه هفته دیگر یعنی در پایان سال جاری به اتمام می رسد.

بر همین اساس مدیریت فدراسیون بسکتبال تصمیمی برای تغییر کادر فنی تیم ملی ندارد. قرار است این قرارداد برای سال آینده و شرکت در میادین تدارکاتی و رسمی آن تمدید شود.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال با اعلام این خبر گفت: قراردادهای فدراسیون با اعضای کادر فنی تیم ملی به صورت سالیانه منعقد می شود. قرارداد شاهین طبع و همکارانش در پایان امسال تمام می شود اما این قرارداد برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

وی ضمن دفاع از عملکرد مهران شاهین طبع و دیگر از اعضای کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: شاهین طبع برای تیم ملی وقت می گذارد. حتی وقتی تیم برنامه ای ندارد او در فدراسیون است و برای تیم ملی برنامه ریزی می کند.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: گذشته از اینها تیم ملی بسکتبال با هدایت شاهین طبع نتیجه موردنظر که کسب سهمیه جام جهانی را به دست آورد. بنابراین هیچ دلیلی برای تغییرکادر فنی نداریم.

مهران شاهین طبع از بیست و چهارم بهمن ماه سال گذشته و درست یک ماه پس از تغییر مدیریت فدراسیون بسکتبال، هدایت تیم ملی را برعهده گرفت. وی در واقع جایگزین مهران حاتمی شد که بعد از قطع همکاری باورمن با بسکتبال ایران، عهده دار هدایت ملی پوشان شده بود.

تیم ملی بسکتبال از پنجره دوم انتخابی جام جهانی با هدایت شاهین طبع در این رقابت ها حاضر شد

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار