PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
سرمربیان نفت مسجد سلیمان و نساجی قائمشهر به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.



کیهان ورزشی-


 مجید جلالی پس از تساوی شاگردانش در بازی خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تمام تلاش‌مان را کردیم، اما خارج از انتظار ما کسی که قضاوت می‌کرد، بازی را از حالت منصفانه خارج کرد. چه معنی می‌دهد وقتی می‌گویند وای به حال داور اگر تیم ما ببازد.

وی ادامه داد: داور تلاش کرد هر چه که ورزشگاه از او می‌خواهد، انجام دهد. ما باید 5-4 گل می‌زدیم،‌ اما کسی که به عنوان داور وسط زمین بود و همه از او انتظار انصاف دارند، از درجه انصاف خارج شد و بازی را برگرداند. به جز او کسی نمی‌توانست بازی را از دست ما خارج کند.

سرمربی نساجی با تمجید از عملکرد تیمش تصریح کرد: ما شایسته پیروزی بودیم، اما داور در نیمه دوم اینقدر به حریف امتیاز داد و خطاهایی را به سود این تیم گرفت که اصلاً خطا نبود. انتظار داریم کمیته داوران روی این مسابقه متمرکز شود. اگر تیم‌های بزرگ باشند، از آنها عذرخواهی هم می‌کنند، اما ما نیازی به عذرخواهی نداریم.

جلالی در واکنش به صحبت خبرنگاری که اشتباهات داوری را به سود نساجی می‌دانست، گفت: من به شما حق می‌دهم. نفت تیم شهر شماست. باید نسبت به آن تعصب داشته باشید و یک‌جانبه از تیم‌تان حمایت کنید، اما هر کسی که منصف باشد و بازی را منصفانه ببیند، می‌تواند بر این مطلب صحه بگذارد که فقط داور بازی را عوض کرد. ما در نیمه دوم سه موقعیت تک به تک با دروازه‌بان خراب کردیم. کسی که نتیجه را تغییر داد، فرد دیگری بود.

وی با ستایش از بازیکنان تیم نساجی خاطرنشان کرد: ما به بهترین شکل بازی کردیم و تیم‌مان فوق‌العاده خوب بازی کرد. از بچه‌ها ممنونم، اما شاید نصف بیشتر خطاهایی که به سود حریف اعلام شد، خطا نبود.

سرمربی نساجی درباره اتفاقات آخر مسابقه و اینکه یکی از اعضای کادر فنی این تیم توپ را به وسط زمین انداخت، گفت: نمی‌دانم چه کسی این کار را کرد.

جلالی در ادامه افزود: تلاش کردیم از تجربه‌ای که از بازی خارج از خانه قبلی مقابل پارس جنوبی و در زمین گل‌آلود جم داشتیم، استفاده کنیم. بچه‌ها نسبت به کارهای تیمی خیلی متعهد بازی کردند. خیلی خوب بودیم و می‌توانستیم 5-4 گل بزنیم، اما واقعاً ناراحتم کسی که باید در وسط زمین قضاوت کند، اشتباهات بدی داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش عقب کشید، گفت: باید این کار را می‌کردیم. چون این بخشی از تدبیر ما بود.

همچنین علیرضا مرزبان پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: در دیدار با نساجی و در نیمه اول خواب بودیم و فوتبال بدی را بازی کردیم.

وی افزود: ما امروز تمرکز لازم را نداشتیم و نتوانستیم بازی خوبی را ارائه کنیم، به هر حال هدف این است که بتوانیم این تیم را برای این شهر نگهداریم. ما امروز اشتباهات بزرگی داشتیم و به همین دلیل هم یک تعویض زودهنگام انجام دادم. نیمه اول کیفیت بدی را ارائه کردیم و عدم تمرکز مشاهده می‌شد، به طوری که می‌خواستم 7 نفر را تعویض کنم. در نیمه دوم بهتر نشدیم اما سرعت بازی بالا رفت. ضمن این که حریف می‌توانست روز ضد حملات گل سوم را نیز به ما بزند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: ما یکی دو شانس کوچک به دست آوردیم، همچنین داور باید یک ضربه پنالتی برای ما می‌گرفت. پس از آن که گل اول را زدیم بازیکنانم موقعیت‌های یک به یک را جدی گرفتند. در واقع گل اول نقطه شروعی بود تا اجازه ندهیم حریف هر کاری که دوست دارد با ما انجام بدهد.

مرزبان عنوان کرد: من از روند امتیازگیری راضی نیستم، چرا که نتایج دیگر بازی‌های این هفته به سود ما بود. ما باید حس خوبی به هم بدهیم. بابت تساوی 2 - 2 تبریک می‌گویم اما اعتراف می‌کنم که کیفیت فوتبالی خوبی نداشتیم. ما باید تمرکز داشته باشیم تا از این برزخ نجات پیدا کنیم.

وی گفت: زمانی که بازیکن تمرکز ندارد با حرف زدن به او نمی‌توان کاری کرد، در واقع وقتی که بازیکن انگیزه و تمرکز کافی را در اختیار ندارد نمی‌توان کاری انجام داد. این که می‌گویید بازیکنان گوش به حرفم نمی‌دادند را قبول ندارم، پس چرا در بازی‌های قبلی اینگونه نبود؟ بنابراین نمی‌شود که این همه تغییر در عرض یک بازی صورت بگیرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اعتراض تیم حریف به زمین ورزشگاه، بیان کرد: تیم نساجی نباید اعتراض کند، چون خودش روی چمن مصنوعی با حریفان دیدار می‌کند. زمین امروز فوق‌العاده خوب بود و در واقع قابل مقایسه با چمن مصنوعی نبود. به نظرم این یک بهانه‌گیری از سوی حریف بود. اگر تیمی مثل پرسپولیس که در چمن یک دست ورزشگاه آزادی بازی کند و سپس از زمین ما بهانه بگیرد این قابل قبول است، اما باید بگویم که پس از هر بازی در زمین نساجی، بازیکنان حریف مشکل پیدا می‌کنند.

مرزبان در خصوص حاشیه‌های کنار زمین، گفت: توپ از طرف نیمکت نساجی به زمین پرتاب شد و مربی‌شان هم به این مسئله اعتراض کرد. من همیشه گفته‌ام که ما به دنبال این مسائل نیستیم و فوتبال شرافت‌مندانه‌ای را ارائه می‌کنیم. هر زمان هم که بازیکنانم به زمین بیفتند اصرار می‌کنم که زودتر از زمین بلند شوند. به هر حال معتقدم صحبت از کیفیت زمین یک بهانه‌جویی است.

وی با اشاره به این که غیبت پاپی به دلیل مسائل انضباطی بود، تصریح کرد: هر توپی که داخل محوطه جریمه حریف می‌رفت سعی می‌کردیم از آن استفاده کنیم، به هر حال ما امروز تیم نبودیم و این یک واقعیت است. در نیمه دوم هم بهتر نشدیم و هیچ شانس گلی نداشتیم،‌ اما روی ترمیم یکی دو مسئله اصرار داشتیم، ضمن این که امروز کهکشان‌ها کمک کردند که گل اول را بزنیم. شاید روح بهنام محمدی بود که به ما کمک کرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره مسائل داوری گفت: هفته قبل باید یک پنالتی صد در صد برای ما گرفته می‌شد، اما اعتراضی نکردیم. امروز هم چنین شرایطی وجود داشت، باز هم دست به اعتراض نزدیم. ما سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم و این آرامش به تیم منتقل شود. من مربی عادلی هستم و اگر موضوع داوری باشد عنوان می‌کنم.

مرزبان در بخش پایانی صحبت‌های خود، گفت: می‌دانیم مشکلات تیم از کجاست و چه بحران‌هایی وجود دارد. در این شرایط مشکل من متحد نگهداشتن تیم است، در واقع تمام هفته روی این موضوع با بازیکنانم بحث می‌کنم که تمرکز کنند. متاسفانه عید است و بازیکنان پول ندارند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار