PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
سرمربیان پیکان و پدیده به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

کیهان ورزشی-

یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل پیکان، گفت: انتظار بیشتری از این بازی می‌رفت. بازی چندان جذابی نبود. فرصت‌های زیادی به وجود نیامد.

سرمربی پدیده در ادامه خاطرنشان کرد:‌ بادی که در جریان بود و کیفیت زمین تاثیر داشت. بازی سختی بود. پیش بینی این مسئله را می‌کردیم. موقعیت‌های زیادی نبود اما گل سالمی زدیم ونمی‌دانیم کمک داور چطور اعلام آفساید کرد. این دفعه دوم است که این اتفاق می‌افتد. یکبار هم مقابل نفت آبادان این اتفاق افتاد. این 4 امتیاز در این شرایط جدول خیلی می‌توانست به ما کمک کند اما در دو بازی گل ما به اشتباه آفساید شد. در مجموع داوری بد نبود. انتظار داشتم بازی بهتری ببینیم. نیمه دوم بادی که آمد کار را خیلی سخت کرد. اگر حفظ توپ در دفاع نداشتیم ممکن بود به مشکل بخوریم. این یک امتیاز خارج از خانه هم برای ما مهم است. از هواداران که این مسیر را آمدند تشکر می‌کنم. از همه آنها ممون هستم.

وی افزود: بازی بعدی ما روز پنج‌شنبه با ذوب آهن است. خودمان را برای این بازی آماده می‌کنیم تا با توجه به اینکه در کوران مسابقات هستیم بتوانیم با گرفتن این 3 امتیاز جایگاهمان را محکمتر کنیم.

همچنین حسین فرکی پس از تساوی تیمش برابر پدیده شهر خودرو در نشست خبری اظهار کرد: بازی سخت و دشواری داشتیم. مقابل تیمی بازی کردیم که در جایگاه دوم جدول قرار داشت. آن‌ها فوتبال روان و خوبی ارائه میدهند و ما این موضوع را می‌دانستیم.

وی افزود: نکته مثبت کار ما این بود در خانه بازی می‌کردیم و حق ما کسب پیروزی بود چون موقعیت های زیادی داشتیم و هیچ تیمی چنین عملکردی مقابل پدیده در این فصل نداشت. بازیکنان من کاملا خوب بازی کردند و هیچ فرصتی به حریف نداد اما کسب تساوی برابر پدیده چیزی از ارزش بازیکنان ما کم نکرد و از آن‌ها تشکر می‌کنم که هرچه خواستیم را انجام دادند.

فرکی درباره داوری هم گفت: نمی‌خواهم به مسائل داوری اشاره کنم چون واقعا زحمت می‌کشند اما هنوز کسی نمی‌تواند تعریف درستی از خطای هند داشته باشد. آقای داور گفتند توپ به دست خورد اما خطای هند نبود. در حالی که در بازی قبلی ما روی چنین صحنه‌ای داور خطای هند اعلام کرد. هنوز دقیق کسی نمی‌داند چطور خطای هند رخ می‌دهد. ما به همین خاطر از این پیروزی را ازدست دادیم و اما نباید اشتباهات تاثیر گذار داوری رخ دهد تا نکته منفی در شکل ما ایجاد شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی امید بازیکن می‌دهد یا خیر، گفت: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما اگر قرار باشد تیمی دیگر که بازیکنان تراز اول دارد به تیم ملی امید بازیکن ندهد پس ما هم نباید بازیکن بدهیم. نباید ما همکاری صد درصدی انجام بدهیم و در آخر من و تیمیم ضرر کنند و سایر تیم‌ها همکاری نکنند. الان هم اولویت من تیم ملی است اما انتظار دارم تبعیضی ایجاد نشود. ما به بازیکنان امیدمان استفاده می‌کنیم. امروز هم از روستایی استفاده کردیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار