PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۴۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت تعلیقی این باشگاه و دیدار برابر پاختاکور ازبکستان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کیهان ورزشی- 

باشگاه پرسپولیس نسبت به احتمال محرومیت تماشاگران این باشگاه هشدار داد.

متن اطلاعیه باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

حضور هواداران پرسپولیس در عرصههای گوناگون به ویژه در ورزشگاهها برای حمایت از سرخپوشان و افزایش انرژی و انگیزه آنها، همواره برگ برندهای برای پرطرفدارترین تیم آسیا و ایران بوده است. از این رو حفظ این عامل برتری در سرلوحه امور باشگاه قرار دارد و بر روی آن تاکید میشود. باشگاه بر همین اساس، بر رعایت ضوابط مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید دارد و از هواداران تقاضا میکند حساسیت لازم را بر روی اجرای این موارد از سوی خود و دیگر تماشاگران داشته باشند و در ترویج و تبلیغ آن در محافل هواداری بکوشند.

باشگاه پرسپولیس ضمن ابلاغ سپاس مجدد خود، نسبت به هواداران، با احترام از تماشاگران عزیز میخواهد در کنار نمایش ارزشمند حضور در ورزشگاه آزادی و شور و انرژی مضاعفی که ایجاد میکنند، توصیهها و خواستههای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ایجاد نظم و انضباط، امنیت و احترام به حریف و عوامل برگزاری مسابقات را سرلوحه کار خود قرار دهند. ضمن آنکه این موارد همواره مورد تاکید خانواده بزرگ پرسپولیس بوده است.

پرتاب هر گونه اشیا، انفجار مواد محترقه، استفاده از هرگونه مواد آتشزا و دودزا به هر نحو، استفاده از عوامل مزاحم در برگزاری مسابقه چون نور لیزر، ورود به بخشهای غیر مجاز، به ویژه محیط برگزاری مسابقه، توهین به عوامل برگزاری مسابقه یا تیم حریف، بینظمی روی سکوها، به کار بردن شعارهای نامتناسب با محیط ورزش، به کارگیری الفاظی که از آنها شائبه توهین، قومگرایی یا نژاد پرستی ایجاد میشود، ایجاد اختلال در جریان برگزاری بازی به هر نحو، تهدید، استفاده از نمادها، پرچمها یا پارچه نوشتههایی که این موارد در آنها لحاظ نشده باشد، همگی از موارد آسیب زننده به پرسپولیس خواهند بود که پرهیز از آنها به شدت مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و به تیمهای حاضر اعلام شده است؛ در مواجهه با آن، برخوردهای جدی انضباطی صورت میگیرد.

هواداران عزیز پرسپولیس توجه داشته باشند، در لیگ قهرمانان آسیا، رقابت سنگینی با حریفان خود داریم. حریفانی که در اکثر موارد از امکانات سخت افزاری بیشتری سود میبرند و پرسپولیس برای جبران فاصله و پیشی گرفتن از ایشان در کنار تلاشهای مدیریت، درایت کادر فنی و غیرت و قابلیتهای فنی بازیکنان روی حمایت هواداران حساب میکند. این حضور در مقاطعی حساس میتواند سرنوشت بازیها را تغییر دهد و باید بسیار مراقب باشیم پرسپولیس و هواداران از یکدیگر محروم نشوند.

همچنین لازم به یادآوری است که از موارد مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال ورود تماشاگر طبق ظرفیت تعیین شده است. راهروها، راه پلهها و در کل مسیرهای عبور باید خالی از تماشاگران باشد. بر این اساس میخواهیم با توجه به وجود امکان پیش فروش بلیت، با اعلام تکمیل ظرفیت، عزیزانی که موفق به خریداری بلیت میشوند به هیچ وجه به سوی ورزشگاه حرکت نکنند که این مساله نه تنها حمایت از سرخپوشان نخواهد بود بلکه با ایجاد مشکلات بعدی به پرسپولیس لطمه میزند.

تماشاگران پرسپولیس همچنین توجه داشته باشند که شاید بعضی عوامل بخواهند شرایطی را فراهم آورند که با نقض موارد یاد شده از روی عمد یا تحت تأثیر احساسات، موجبات محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران در بازیهای بعدی را فراهم آورد. در این موارد ضروری است با رعایت موازین قانونی و با پرهیز از درگیری، در همکاری با عوامل برگزاری مسابقه و نیروی انتظامی، از وقوع آن جلوگیری شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها