PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
منچستر یونایتد در وقت‌های اضافه مقابل پاری سن ژرمن به گل رسید تا پیروزی دراماتیک و عجیبی را در پاریس بدست آورند و راهی مرحله بعد شوند.
کیهان ورزشی- 

از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در پارک دپرنس میزبان منچستر یونایتد بود و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.
دیدار رفت را شاگردان توخل با دو گل به سود خود پایان داده بودند و امید زیادی برای صعود داشتند. اما پنالتی جنجالی که داور بازی در دقیقه 90 برای شیاطین سرخ گرفت همه چیز را به سود شاگردان سولسشر کرد تا در نهایت منچستر با بردی معجره‌آسا و دراماتیک راهی مرحله بعد شوند. دو تیم به تساوی 3 بر 3 رسیدند و به دلیل گل زده در خانه حریف شیاطین سرخ صعود کردند.
گل‌های این بازی را لوکاکو در دقایق 2 و 30 روی اشتباهات مدافع و دروازه‌بان سن ژرمن و راشفورد 4+90 به ثمر رساندند و تک گل پاریس توسط خوان برنات در دقیقه 12 به ثمر رسید.

در دیگر دیدر پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان رم بود. دیدار رفت را تیم ایتالیایی دو بر یک پیروز شده بود و این نتیجه در دیدار برگشت هم در پایان 90 دقیقه البته به سود تیم پرتغالی شکل گرفت تا در نهایت دو تیم به تساوی 3 بر 3 برسند و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.
گل‌های این بازی را در وقت‌های قانونی، تیخوانا 26 و مارگا 52 برای پورتو به ثمر رساندند و تک گل رم توسط دروسی 37 از روی نقطه پنالتی زده شد.
در وقت‌های اضافی، یک پنالتی مشکوک به سود پورتو گرفته شد و ته‌یس در دقیقه 117 این ضربه را به گل تبدیل کرد تا در نهایت تیم پرتغالی راهی مرحله بعد شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار