PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار شاگردانش با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.
کیهان ورزشی-

وینفرد شفر در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری، گفت: بعد از بازی که در قطر داشتیم و در بازگشت به ایران نیمه شب رسیدیم. شرایطمان سخت بود.چند بازیکن که خسته بودند را تغییر دادیم. 

*  امیدوارم ورزشگاه مقابل العین پر از هوادار باشد
وی افزود: ذهنیت و روحیه بازیکنان ما را دیدید آنها اشتیاق به کسب پیروزی داشتند و می‌خواستند برای هواداران برنده شوند.یک مشکل ما این بود که در هر دو نیمه فرصت‌های خوبی به دست آوردیم اما فقط یک گل زدیم حریف هم یک شانس خوب داشت که سیدحسین حسینی به خوبی دریافت کرد. از هواداران استقلال که در این هوای سرد و بارانی به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم امیدوارم ورزشگاه مقابل العین پر از هوادار باشد به آنها نیاز داریم  و نمی‌توانیم بدون کمک آنها موفق باشیم.

* باشگاه باید از تیم حمایت کند و برای تقویت تیم نیازها را فراهم کند

شفر در مورد اینکه استقلال به دو امتیازی پرسپولیس رسید و برنامه شما برای تقویت استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا چیست، گفت:در بازی امروز فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری را از ابتدا بازی ندادیم منشا را هم تعویض کردیم دیروز هم گفتم باشگاه باید از تیم حمایت کند و ریکاوری و هر مسئله‌ای که برای تقویت تیم نیاز داریم را فراهم کند. بعد از بازی در قطر ما ساعت ۶ صبح به تهران رسیدیم و کارمان برای آماده‌سازی در این بازی سخت شد. با این حال نشان دادیم که شخصیت تیمی خوبی داریم ما برنامه‌ریزی می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی بعدی ما با العین امارات است. بعد از آن هم یک مسابقه دیگر داریم سپس به تعطیلات نوروز می‌رویم و بعد هم با پرسپولیس بازی خواهیم کرد. همه اکنون از دربی حرف می‌زنند اما تا آن زمان فرصت کافی داریم و تمرکزمان روی بازی‌ها است.

*امروز ۱۲۰درصد تلاش کردیم
سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که استقلال تا اواخر فروردین در تهران بازی می‌کند و چه برنامه‌ای برای دیدارها دارد، گفت: بازی قبلی ما در لیگ مقابل فولاد بود و امروز به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتیم. دیدید پخش زنده به بازیکنان حریف انگیزه زیادی داد چرا که آنها می‌خواهند خودشان را نشان دهند از طرف دیگر ما هم خیلی خسته بودیم در این فشردگی بازیکنان باید خوب ریکاوری  خوب تمرین کنند همچنین زندگی شخصی خوبی داشته باشند آنها نیاز دارند ذهنیت‌شان مثبت باشد و از نظر مالی شرایط‌شان خوب باشد.این مسئله نیازمند تلاش زیاد است و دیدید که ما امروز ۱۲۰درصد تلاش کردیم تا موفق شویم هواداران‌مان هم در یک روز سرد آمده بودند و می‌خواستیم باعث شادی آنها شویم.

* نمی توانم به فدراسیون ایران بگویم بازیکن به تیم امید نمی‌دهم

شفر در مورد نحوه همکاری با تیم امید ایران گفت: تعامل و همکاری برای من بسیار مهم است من در سه کشور کامرون، جامائیکا و تایلند سرمربی تیم ملی بوده‌ام.تیم امید هم به همان اندازه تیم ملی بزرگسالان اهمیت دارد. ما چند بازیکن در این تیم داریم و بهترین موضوع صحبت رودررو با یکدیگر و چای نوشیدن و مذاکره است. بهتر است که با هم صحبت کنیم تا بعد برویم در تلویزیون حرف‌هایمان را بزنیم. نورافکن فردا به تیم امید می‌رود و در آنجا ریکاوری انجام می‌دهد و سپس پس فردا به جمع تیم ما برمی‌گردد. بهتر است مهدی قائدی اکنون در تیم امید باشد چون در پست او فعلاً بازیکن داریم مهدی نوراللهی بازیکن سوم ما هم اکنون در تیم امید است. هر زمان ما زودتر بازیکنان را نیاز داشته باشیم از تیم امید می‌گیریم و هر زمان آنها بازیکنان را زودتر نیاز داشته باشند به آنها می‌دهیم.

وی افزود: من در اینجا میهمان هستم و نمی‌توانم به فدراسیون فوتبال بگویم به شما بازیکن نمی‌دهیم اگر تیم امید به المپیک برود خوشحال می‌شویم و خوشحال‌تر خواهیم شد که سه بازیکن ما هم در این تیم باشند.من در العین هم که بودم هفت بازیکن در تیم المپیک داشتم این هم برای من و هم برای بازیکنان بهتر است. کرانچار هم مربی خوب و با شخصیتی است. اگر ما بازیکن زودتر داشتیم از آنها می‌گیریم و اگر آنها زودتر نیاز داشتند به آنها می‌دهیم بهترین راه تعامل است.

برچسب ها: وینفردشفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار