PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
ورزشگاه شیرودی انجام بلیت فروشی دیدار استقلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا را تکذیب کرد.
کیهان ورزشی- 

باشگاه استقلال امروز خبری مبنی بر انجام بلیت فروشی دیدار این تیم مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا از طریق باجههایی که آنها معرفی میکنند اعلام کرد.

بعد از اطلاعیه روابط عمومی باشگاه شیرودی در بیانیهای این مسئله را تکذیب کرد. این بیانیه به شرح زیر است:

با سلام؛ خدمت کلیه ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز، بویژه جامعه بزرگ و فهیم فوتبال، بدینوسیله به استحضار میرساند خبر انتشار یافته در برخی خبرگزاریها در خصوص بلیت فروشی دیدار استقلال و العین در مجموعه ورزشی شهید شیرودی (در اصلی) به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچ هماهنگی با مجموعه شیرودی انجام نشده؛ ضمناً اصلاً در این مجموعه به لحاظ شرایط ترافیکی امکان چنین کاری وجود ندارد

 در اتخاذ این تصمیم چند نکته مهم وجود دارد که به آن توجه نشده است. در این طرح  وضعیت هواداران شهرستانی مدنظر قرار داده نشده است. هوادارانی که در شهرستان زندگی میکنند اگر قصدتماشای این بازی را داشته باشند باید یک روز زودتر راهی تهران شوند تا بلیت بازی را تهیه کنند. از سوی دیگر مشخص نیست در صورت سفر آنها به تهران آیا میتوانند بلیت تهیه کنند یا نه.

این تصمیم در همین فرصت کم با اعتراض برخی هواداران شهرستانی استقلال همراه شد.اینکه به چه دلیل باشگاه استقلال تصمیم گرفته بلیت فروشی به صورت دستی باشد سوالی است که مسئولان این باشگاه باید پاسخ دهند. شاید پای اسپانسر باشگاه یا موارد دیگر مطرح باشد. اینکه چرا باید از بلیت فروشی الکترونیک بازگشت به عقب داشت نکته ای است که باید به آن پاسخ و چرایی آن مشخص شود.

در نهایت بعد از اعلام این خبر مسئولان ورزشگاه شیرودی که قبل از این با انجام این نوع بلیت فروشی مخالفت کرده بودند این موضوع را تکذیب کردند و باشگاه استقلال با وجود اینکه قبل از این هم ورزشگاه شیرودی مخالفت خود را اعلام کرده بود از لفظ انصراف این مجموعه استفاده کرد.

باشگاه استقلال اعلام کرد: با توجه به انصراف مجموعه ورزشی شهید شیرودی، بلیت فروشی دیدار دو تیم استقلال و العین تنها در دو مجموعه ورزشی انقلاب و کمپ ناصر حجازی برگزار خواهد شد.

عدم هماهنگی با مجموعه شیرودی از سوی مسئولان استقلال هم قابل تامل است. مجموعه ای که در وسط شهر قرار دارد و حضور هواداران برای تهیه بلیت در این مرکز ممکن است باعث ایجاد ترافیک و ازدحام جمعیت کند

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار