PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
تمرین امروز تیم فوتبال در شرایطی برگزار شد که ورویا غفوری در محل تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت.
کیهان ورزشی- 

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۳ امروز در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر تمرینات آماده سازی خود را برای دیدار با العین پیگیری کرد.

* با توجه به اینکه تمرین امروز در حضور نمایندگان رسانهها برگزار شد خبرنگاران مختلفی برای پوشش تمرین آبیپوشان خود را به منطقه تهرانسر رساندند.

* ورویا غفوری در تمرین امروز آبیپوشان حضور نداشت. این بازیکن در دیدار گذشته استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان  غایب بود و هنوز مشخص نیست آیا به دیدار با العین میرسد یا خیر.

* پیش از شروع تمرین امروز بازیکنان، کادر فنی تیم استقلال در یک اقدام خیرخواهانه پیراهن و توپ یک مؤسسه خیریه در سیستان و بلوچستان را امضا کردند. فرهاد مجیدی و شفر هم هنگام امضای توپ و پیراهن مورد استقبال عکاسان حاضر در تیم قرار گرفتند.

* حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در محل تمرین امروز این تیم حضور داشته و نظارهگر برنامههای تاکتیکی آبیپوشان شدند.

* دروازهبانان تیم استقلال امروز تمرینات ویژهای را زیر نظر اشکان نامداری پشت سر گذاشتند.

* قبل از آغاز تمرینات تاکتیکی سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفتوگو پرداخت. شفر آخرین توصیهها را پیرامون بازی با العین به بازیکنان منتقل کرد و سپس آنها در اختیار مربی بدنساز قرار داد. هنگامی که تمرینات تاکتیکی آغاز شد سرمربی استقلال خودش اجرای برنامههای تاکتیکی را بر عهده گرفت و در مواقع لزوم تمرین را قطع کرده و تذکراتی را به بازیکنان میداد. در اواسط تمرین تاکتیکی در یکی از دستیاران شفر (کولی) با فریادهای خود بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد و از آنها میخواست که با دقت برنامههای تاکتیکی را مرور کنند. به هنگام اجرای برنامههای تاکتیکی کادر فنی و مسئولان تیم استقلال از تماشاگران حاضر در محل تمرین خواستند فیلمبرداری صورت نگیرد.

* در حاشیه تمرین امروز فرهاد مجیدی چند بازیکن جوان تیم استقلال را به گوشهای فراخواند و با آنها صحبت کرد. مجیدی با بازیکنانی مثل معراج تقیپور، امیرحسین کارگر، شاهین طاهرخانی و .. پیرامون شرایطشان صحبت کرد و بعد از این جلسه درون تیمی این نفرات از سایر بازیکنان استقلال جدا شده و در گوشهای از زمین مشغول تمرین شدند.

* بازیکنانی مثل امید نورافکن، مهدی نوراللهی و رضا آذری که روز گذشته در تمرین تیم امید ایران شرکت کردند امروز پا به پای دیگر نفرات استقلال در برنامههای تیمی حضور داشتند. تنها مهدی قائدی است که در اردوی تیم ملی امید حضور دارد.

تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را با العین در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد کرد و آبیپوشان روز سهشنبه از ساعت ۱۹ به مصاف العین امارات خواهند رفت.

برچسب ها: استقلال تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها