PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت:استراتژی استقلال برای بازی با العین کاملا درست بود فقط در ضربات آخر دقت نشد و البته برخی‌ها در پاس های آخر خساست به خرج دادند.

کیهان ورزشی-


بهتاش فریبا در خصوص عملکرد استقلال مقابل العین امارات گفت: به نظر من دوره خوبی برگزار شد و همه چیز خوب بود، استراتژی استقلال برای این بازی کاملا درست بود و به نظرم با برنامه وارد مسابقه شدند. 

وی افزود: در نیمه اول استقلال برای کنترل بازی به زمین آمد تا از همین طریق به گل برسد، در نیمه دوم هم کاملا به تیم حریف فشار وارد کردند که این کار هم درست بود ولی تنها چیزی که درست اجرا نشد زدن ضربات آخر بود که یک مقدار بی‌دقتی در آن صورت گرفت و البته یک مقدار خساست. 

فریبا در پاسخ به این سؤال که کدام بازیکن برای دادن پاس خساست کرده است، گفت:‌ فرشید اسماعیلی، به نظر شما اگر او خساست نکرد، چه کار انجام داد؟ یکبار دیگر فیلم بازی را ببینید و م توجه می‌شوید اگر اسماعیلی یک پاس سه متری به ایسما می‌داد، اصول فوتبال می‌گفت آن توپ باید گل می‌شد، اگر اشتباه نکنم، دقیقا در یکی از بازی‌های استقلال که طی همین چند هفته برگزار شد (شاید نفت آبادان) بازیکن در شرایط روز گذشته اسماعیلی به وی پاس داد که او موفق شد توپ را درون دروازه قرار بدهد. 

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: در اینگونه موارد اصول حرفه‌ای می‌گوید، با یک پاس دو یا سه متری می‌شود موقعیت ۷۰ درصدی را تبدیل به موقعیت صددرصد گل کرد، از طرف دیگر بدشانسی هم نصیب استقلال شد و شوت محسن کریمی را گلر حریف به زیبایی گرفت و متأسفانه بازی مساوی شد. فشار بازی‌ها هم روی عملکرد بازیکنان تأثیر داشت و همسترینگ غفوری آسیب دید، اما معتقدم تعویض‌هایی که انجام شد اصولی بود. شما وقتی یک بر صفر از حریف پیش هستید، باید بازیکنی به زمین بیاوری که هم قدرت حفظ توپ داشته باشد و هم قدرت توپ‌گیری و پاس دادن که طارق همام این را به خوبی انجام داد. در انتهای بازی هم باید بازیکن سرعتی وارد زمین شود که به نظرم تعویض کریمی درست بود و این بازیکن هم در مدت زمان حضورش در زمین خوب کار کرد. 

مربی سابق استقلال در خصوص اینکه به نظر می‌رسد صعود آبی‌پوشان تقریبا غیرممکن شده است، گفت: اول از همه بگویم که داور یک گل سالم ما را نگرفت،من وقتی بازی را زنده نگاه می‌کنم استرس دارم، ولی معمولا بازی‌ها را ضبط می‌کنم و دوباره تماشا می‌کنم، به نظر من گل دانشگر صددرصد درست بود. از طرفی شاید کار صعود استقلال سخت شده، ولی زیبایی فوتبال به این است که تکلیفش مشخص نیست. امروز حساب کردم اگر استقلال الدحیل را در تهران شکست دهد و در هر دو بازی به الهلال نبازد،شانس صعود دارد، البته کار خیلی پیچیده است، ولی ما امیدواریم این اتفاق بیفتد، ضمن آنکه حواس ما باید به سهمیه مسابقات بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده هم باشد. 

فریبا در خصوص اینکه آیا قهرمانی برای استقلال در لیگ دور از دسترس است یا خیر، گفت: قهرمانی اصلا دور از دسترس نیست.  به هر حال سه چهار بازی آخر خیلی مهم است و بازی‌های مستقیم تأثیرگذار است. سپاهان باید با پرسپولیس بازی کند و از آن طرف پرسپولیس با تراکتورسازی هم بازی دارد. امید من به سه چهار بازی آخر خودمان است و باید آن بازی‌ها را قطعا ببریم. 

وی در پاسخ به این سؤال که از نظر وی، رحمتی یا حسینی کدامیک باید برای استقلال به میدان بروند، گفت:این موضوع به نظر مستقیم سرمربی برمی‌گردد، چون من الان کنار تیم نیستم، حسینی آینده‌دار است، ولی اینکه کدام دروازه‌بان سرحال‌تر است را سرمربی تشخیص می‌دهد. یک زمان من در کنار تیم بودم و می‌توانستم نظر بدهم، ولی الان نظر نهایی را سرمربی می‌دهد که بالای سر تیم حضور دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار