PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
برنامه تمرینات پرسپولیس تا نوروز و زمان سفر این تیم به شهر رشت برای بازی با سپیدرود اعلام شد.

کیهان ورزشی-

به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ‌ بنابر اعلام مدیر رسانه‌ای پرسپولیس، سرخپوشان که امروز استراحت داشتند، فردا پنجشنبه تمرین خود را برای بازی با سپیدرود رشت از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز خواهند کرد.

حضور در محل تمرین برای هواداران و نمایندگان رسانه‌ها آزاد خواهد بود.پرسپولیس تمرین روز جمعه را هم طبق همین برنامه پشت درهای بسته دنبال می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با سپید رود، تمرینات خود را برای سه روز و تا 28 اسفند ماه در ورزشگاه درفشی‌فر انجام می‌دهد و پس از آن، تعطیلی سه روزه‌ای برای نوروز خواهند داشت.

* اعضای کروات تیم فوتبال پرسپولیس بامداد سه‌شنبه، ایران را ترک خواهند کرد و به این ترتیب آخرین تمرین سال 97 که روز سه‌شنبه انجام می‌شود، زیر نظر کریم باقری خواهد بود.

برانکو ایوانکوویچ، همکاران کروات او غیر از زلاتکو که یک روز زودتر به تهران بر می‌گردد، بوژیدار رادو شوویچ و ماریو بودیمیر صبح چهارم فروردین به تهران بر می‌گردند و به این ترتیب؛ زلاتکو ایوانکوویچ تمرین روز سوم فروردین ماه 98 را هدایت خواهد کرد.

* برنامه پرواز رفت و برگشت سرخپوشان به شهر رشت برای انجام آخرین بازی سال 97 مشخص شد. 

سرخپوشان روز جمعه پس از انجام تمرین خود در درفشی‌فر، ناهار را در این مجموعه صرف خواهند کرد و پس از آن راهی فرودگاه می‌شوند تا با پرواز ساعت 15:40 دقیقه عازم شهر رشت شوند. البته پیش‌بینی‌های هواشناسی تا این لحظه حکایت از آن دارد که شهر باران در روز شنبه که بازی برگزار می‌شود، بارانی نخواهد بود.

گفتنی است؛ سرخپوشان قرار است پس از بازی، با پرواز ساعت 21:40 دقیقه به تهران برگردند.

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار