PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بازی فردای تیمش برابر استقلال را "فرصت خوبی برای اثبات بزرگی نساجی" دانست.
کیهان ورزشی-

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: در مجموعه بازی‌های پر چالشی هستیم اما فرصت خوبی است تا خودمان را به عنوان یک تیم بزرگ اثبات کنیم. بازیکنانم با تمام مشکلاتی که دارند سعی می‌کنند بجنگند و تلاش کنند تا ضمن خوشحال کردن هواداران نتیجه خوبی هم بگیریم. فردا به طور قطع یکی از بهترین بازی‌های ما خواهد بود و نتیجه خوبی می‌توانیم بگیریم‌. هواداران زیادی هم فردا ما را تشویق خواهند کرد.

او ادامه داد: استقلال مصدومان زیادی دارد اما بازیکنان بزرگ دیگری دارد. شرایط ما سخت‌تر از استقلال است زیرا ولسیانی، نظری و عباس‌زاده را نداریم. جوانان ما انگیزه زیادی دارند و فردا این را به شما اثبات می‌کنیم زیرا در تمرینات تلاششان را دیدیم. هواداران، ما را در مسجدسلیمان هم تنها نگذاشتند چه برسد به تهران که نزدیک‌تر است. هواداران ما فردا حمایت پر شوری از ما خواهند کرد.

جلالی در پایان گفت: میزان مصدومیت عباس‌زاده مشخص نیست و معلوم نیست چه زمانی بتواند به تیم ما اضافه شود. او از دو هفته پیش تمریناتش را با ما آغاز کرد اما برای بازگشت عجله کرد و دوباره از همان ناحیه مصدوم شد. فکر می‌کنم او تا آخر فروردین به ما اضافه شود.

برچسب ها: مجید جلالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار