PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از بازی پرسپولیس به این طرف 8 امتیاز را از ما گرفتند و تا زمانی که زنده‌ام از 4 داور نمی‌گذرم.
کیهان ورزشی-

امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان، گفت: خیلی خوشحالم که در اهواز حضور دارم. با دیدن برخی دوستان یاد سال 81 می‌افتم. سکوتم را به چند دلیل شکستم.

وی افزود: به خاطر تبریک به مردم خوزستان و فوتبال سکوتم را شکستم. فضای خوبی وجود داشت که در خیلی از جاها نیست. وقتی 90 دقیقه تمام شد فکر کردم 30 دقیقه بازی کردیم. فوتبال بسیار خوبی بود. به افشین قطبی تبریک می‌گویم. با این امکانات و حضور قطبی طی چند سال آینده یک فولاد خوب می‌بینید. هر دو تیم می‌توانستند در این بازی برنده شوند. امروز فوتبال ما را به نوعی تنبیه کرد. مقابل فولاد در این فضا این همه فرصت را از دست بدهید حقتان این است که بازنده شوید. آنها هم فرصت‌های زیادی داشتند. خوشحالم تیمی شدیم که وقتی فولاد با ما به تساوی رسیده هوادارانش خوشحال هستند.

وی افزود: از بازی پرسپولیس به این طرف 8 امتیاز را از ما گرفتند. تا زمانی که زنده هستم از 4 داور هدایت ممبینی، محسن ترکی، علیرضا فغانی و اشکان خورشیدی نمی‌گذرم. این افراد خاطرات بد زندگی من هستند. با فیلم و مدرک یک روز این مسئله را می‌گویم. برخی مسائل نه دست من و نه دست دیگران است. از روز بازی با پرسپولیس به این سمت خیلی اتفاقات به ضرر ما شد. افرادی این کارشناسی را کردند که مقابل ما زاویه دارند. اگر امروز به نشست آمدم به خاطر تبریک به مردم خوزستان است. از عزیزانی که این ورزشگاه را درست کردند چه آنهایی که یک قدم برداشتند و چه آنهایی که قدم بلندی برداشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم این ورزشگاه برای آنها باقیات و صالحات باشد. دست تک به تک آنها را می‌بوسم. البته  با این کشور ثروتمند باید 50 ورزشگاه به این شکل داشته باشیم. سال جدید را هم به همه تبریک می‌گویم. تیم ما زحمت زیادی کشید اما برخی دوستان زحمات ما را خراب کردند. حضور قطبی و رفتارش می‌تواند فوتبال خوزستان را به جایگاه سابقش بازگرداند. در گذشته 8 بازیکن از 11 بازیکن تیم ملی برای  خوزستان بود. امیدوارم با علم قطبی به این مهم برسید.

قلعه‌نویی در رابطه با عملکرد داور در بازی امروز، تصریح کرد: باید به داور بازی تبریک گفت. این داورها فضای مسموم برخی از داوران را ندارند. چند داور قدیمی هستند که می‌توانند با 5 سوت معمولی پدر یک تیم را در بیاورند. امیدوارم داوران جدید این مسائل را یاد نگیرند. در بازی با تراکتورسازی بالا پریدیم داور خطای بی مورد گرفته است. در ارسال کرنر داور خطای بی مورد گرفت در فضای ورزشگاهی مثل یادگار امام که 70 هزار هوادار دارد چقدر زمان نیاز است که ما به آن حمله باز گردیم. حداقل 5 دقیقه زمان نیاز است که این داوران کار خود را به خوبی بلد هستند. الان امثال زاهدی فر داوران خوبی هستند. امیدوارم این داوران چنین مسائلی را یاد نگیرند و آن داورها هم هر چه زودتر بازنشسته شوند که این آثار را به داوران دیگر تزریق نکنند.

وی در مورد اینکه محسن ترکی و هدایت ممبینی بازنشته شده‌اند و چرا در مورد آنها صحبت می‌کند، اظهار داشت:‌ من در مورد قبل صحبت می‌کنم. خودم می‌دانم چه می‌گویم. آنها دو جام را از من گرفته‌ا‌ند. 

قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا از برنامه ریزی سازمان لیگ رضایت دارد، گفت:‌ سوال خوبی کردید. یک سال سپاهان در 4 جبهه می‌جنگید.  سپاهان را محروم کرده بودند و در خانه خودش هم بازی نمی‌کرد. چرا آن زمان کسی از عدالت دم نمی‌زدند. سپاهان سه روز یکبار بازی می‌کرد. بازی‌های این تیم هم به خاطر آن سرباز که دچار مشکل شد در شهر دیگری برگزار می‌شد. آن زمان ظلم نبود اما الان این اتفاقات ظلم شده است. الان یک پنالتی و اوت گرفته نمی‌شود ظلم است اما آن موقع ظلم نبود.  به سعید فتاحی گفتم با عدالت برنامه ریزی کند. می‌توانستیم قبل از این بازی‌ها  با ذوب آهن بازی کنیم اما بازی ما را گرفتند و به یک تیم دیگر دادند. باز هم تشکر می‌کنم چرا که از زمان‌ حضور فتاحی بازی‌ها با نظم بهتری برگزار شده است. آن دوماهی که تیم ملی زمان بازی‌های لیگ را گرفت به باشگاه‌ها فشار وارد شد. در گذشته وقتی به باشگاه‌های آسیا می‌رفتید نه پولی و نه پرواز مستقیمی وجود نداشت. با بوریرام بازی کردیم و از مهدی تاج درخواست کردیم دیدار ما با ذوب آهن را تغییر دهد. ما در اصفهان بازی کردیم و سپس به تهران آمدیم و 5 روز بعد برای بازی با بوریرام به شرق آسیا رفتیم. متاسفانه الان این مسائل باب شده است. به نظر من تیم‌های شهرستانی زحمت بیهوده می‌کشند و در حقشان اجحاف می‌شود. هر چه که عدالت باشد تمکین می‌کنیم. امیدوارم فوتبال به سمتی برود که مسائل زیبا باشد. نگاه امثال قطبی و خیلی از مربیان ‌در فوتبال باشد اما باز هم می‌گویم زحمت خیلی از تیم‌ها بیخود است.

وی در مورد اینکه چرا مهدی کیانی به داور پرخاش می‌کرد، گفت:‌ اصلا چنین چیزی نیست. کیانی با تعصب بازی ‌می‌کند اما امکان ندارد پرخاشگر باشد. اعتراض با پرخاش فرق می‌کند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه قابلیت کدام تیم را در لیگ برتر بیشتر می‌داند، اظهار داشت:‌ این سوال را از خدا بپرسید. همه قابلیت دارند. باید به تیم یحیی گل‌محمدی تبریک گفت. اعتراف می‌کنم هر تیمی که گل‌محمدی در آن حضور دارد را نگاه می‌کنم. 4-5 تیم در لیگ امسال به یک اندازه شانس قهرمانی دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار