PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۴۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون کاراته برگزار شد.

کیهان ورزشی-


مراسم معارفه سیدحسن طباطبایی رییس جدید فدراسیون کاراته امروز با حضور محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی و جمعی از اهالی و مسئولان کاراته برگزار شد.

در این مراسم محسن آشوری دبیر فدراسیون، جواد سلیمی، شهرام هروی سرمربی تیم ملی و تعدادی از روسای هیات کاراته، جمشید سلیمی رییس اسبق کمیته فنی و پیشکسوت کاراته، افسانه باقری نایب رییس بانوان حضور داشتند. 

اسبقیان در این مراسم گفت: بسیار خوشحال هستیم که در جمع بزرگان کاراته هستیم. امروز برای معرفی برادر خوب و ارزشمند طباطبایی عزیز که از مدیران پرتلاش و سابقه ورزشی وزارت ورزش هستند و در مسولیت های مختلف وزارت ورزش منشا خیر و برکت بوده اند، اینجا آمده ام. وظیفه دارم از دو برادر عزیزم  ارزشمند ما که در فدراسیون کاراته منشا خدمات ارزشمندی بودند، تشکر کنم. از دوست و برادر عزیزم فرجی که در دوران مسولیت با همفکری شما فدراسیون در یک مسیر خوب قرار گرفت و نتایج خوب را هم کسب کرد. هم برای ورزش ایران و هم کاراته خوب بود اما قانون منع بکارگیری بازنشستگان و ... سبب آن شد که علی رغم میلی که وزارت ورزش داشت، مجبور به جدایی از فدراسیون کاراته شود. فرجی به قانوان تمکین کرد و کناره گیری کرد. 

وی افزود: موفقیت کاراته قطعا با تلاش همه مسولان فدراسیون، آشوری و کادر فنی رقم خورد و همه دست به دست هم دهند تا نتایج خوبی رقم بخورد. از آشوری تشکر می کنم چون در این مدت مسولیت سرپرستی را از سوی وزارت ورزش برعهده داشت و در این مدت زحمت کشید.

اسبقیان ادامه داد: شرایط خاصی در کشور است. در جنگ اقتصادی قرار داریم. آشوری با هماهنگی وزارت ورزش گام های خوبی را برداشتند. من به عنوان نماینده وزارت ورزش و مسولان وزارت ورزش از وی تشکر می کنم. من این جمع را برای دومین بار زیارت می کنم اساتید بزرگ کاراته امروز حضور دارند، من مسولیت هیات کاراته استان اردبیل را برعهده داشتم. این افتخار را داشتم در جمع شما عزیزان مشغول خدمتگذار بودیم. حضور من در جمع کاراته باعث می شود احساس خوبی به من دست بدهد.

رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها ادامه داد: خوشحالیم که در یک روز عزیز این اتفاق رخ می دهد که شاید این یک راز است. به هر حال سیدحسن طباطبایی از سادات هستند. با کمک همه شما ها امیدواریم در المپیک توکیو اتفاق خوبی رخ دهد، با مسولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در جلسات حضور دارم و آنها روی کاراته حساب باز کرده اند. انشالله در المپیک با وحدت و دوستی شما نتایج خوبی رقم بخورد. انشالله با شبوه جدید مدیریتی بتوانیم مشکلاتی که وجود دارد، حل شود. مجددا به دوست خوبم تبریک می گویم. او در فدراسیون های دیگر سرپرست بود، سربلند از آنها بیرون آمد و در وزارت ورزش این موضوع را تایید می کنند.

اسبقیان ادامه داد: همه ما در برابر قانون و تصمیم مجمع تمکین می کنیم. همه خوشحال بودیم که مجمع یک مدیر خوب را تایید کرد. وزارت ورزش در کنار این مدیر توانمند و پرتلاش خواهد بود.

*طباطبایی: سال سخت و پرترافیکی داریم

حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته نیز گفت: ایام مبارک ماه رجب را تبریک عرض می کنم. سال ۹۸ که قبل از المپیک سال بسیار پرکاری است و می طلبد که همه اهالی کاراته کمک کنند. خانواده کاراته با رای بالا به بنده اعتماد کردند که امیدوارم لایق این اعتماد باشم و با کمک هم روزهای خوبی برای این رشته رقم بزنیم.
 وی افزود: تشکر می کنم از وزیر ورزش، داورزنی، خانواده بزرگ کاراته، روسای قبلی کاراته بخصوص استاد مهرآئین و حاج بهزاد کتیرایی که سال ۹۶ از دست دادیم و همچین تشکر از آشوری که زحمات زیادی کشیدند، تدبیر خوبی داشتند در دوران سرپرستی و برنامه ها را به خوبی پیش بردند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار