PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۴۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴


کیهان ورزشی-

 
به نظر من ورود برخی افراد به گود انتخابات  فدراسیون کشتی کارخوبی بود. حالا باید بیایند و از برنامه‌های‌شان بگویند و مجمع نیز به برنامه رأی بدهد. به نظر من هر کسی که ‌می‌آید باید قانونی بنویسد که چطور می‌خواهد دبیر، نایب رئیس و مربی تیم ملی را انتخاب کند و انتخابش چه مبنایی دارد تا انتخاب این افراد براساس رفیق‌بازی و باندبازی نباشد که کشتی ضرر کند. باید از مربیان سازنده در کار استفاده کرد. اینکه بخواهیم یک نفر را گوشه رینگ ببریم و بزنیم، همه را از کشتی زده می‌کند، در عین حال هم رفیق‌بازی خوب نیست.

 همت مسلمی که حسن یزدانی را پرورش داده است، جایش کجاست؟ حسن یزدانی باید از او دفاع کند تا مربیان سازنده بی‌انگیزه نشوند. کشتی واقعاً به خون تازه احتیاج دارد. من معتقدم آقایانی که امروز می‌خواهند مسئولیت را به عهده بگیرند، نباید سراغ آدم‌های قابل‌ پیش‌بینی بروند و باند خودشان را سر کار بیاورند. آدم‌های تکراری به درد کشتی نمی‌خورند. باید کارها روی اصول پیش برود.
نظر شخصی من به‌هرحال روی یک نفر بیشتر از دیگر کاندیداهاست، اما هیچ وقت در تیم و باند کسی نبوده‌ام که با کسی بروم و یا بیایم. من کسی را که در جهت کشتی حرکت کند، همیشه حمایت می‌کنم، کسی که برای خدمت به کشتی آمده باشد و نه بالا کشیدن خودش.

*اکبر فلاح


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار