PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اولین بار است دربی اصفهان را تجربه می‌کنم و چندین سال فقط این دربی را تماشا کردم و این دربی از دربی تهران کیفیت بالاتری دارد.
کیهان ورزشی-
علیرضا منصوریان عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برای سپاهان در شهرآورد اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسلیت می‌گویم اتفاق هفته گذشته در گلستان و امروز در شیراز که از تلخ‌ترین اتفاقات سال ۹۸ است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: اولین بار است دربی اصفهان را تجربه می‌کنم و چندین سال فقط این دربی را تماشا کردم دومین دربی کشور است و هر دو تیم نایب‌قهرمانی آسیا را یدک می‌کشند و بخشی از اعتبار فوتبال کشور هستند.

وی ادامه داد: آنالیز سپاهان می‌تواند خیلی به ما کمک کند و بازیکنان ما از تجربه سخت پدیده و دو مسابقه آسیایی رد شدند و امیدوارم دربی قشنگی باشد و مردم بازی قشنگی تماشا کنند؛ در مورد نتیجه هم امیدوارم آن‌چه که خدا تقدیر کرده کسب شود و ما بتوانیم پیروز شویم.

منصوریان عنوان کرد: باتوجه به اینکه دو هفته از مسابقات‌مان از جدول خارج شد، مجاب شدیم که خودمان را با فشردگی تطبیق دهیم و فقط 2 روز و 10 ساعت به تیم استراحت دادم و از این بابت شرمنده بچه‌هایمان هستم؛ دید و بازدید فقط پدر و مادر خودم را دیدم و خانواده خانمم و فرصتی برای این موضوع نداشتم.

منصوریان افزود: بازی سختی داریم، دربی اصفهان را همیشه از تلویزیون دیده بودم و نسبت به دربی تهران کیفیت بالاتری دارد زیرا فشار روحی کم‌تری روی بازیکنان است؛ دربی تهران در نیمه اول فقط کتک‌کاری است و استرس وجود دارد که نباید بازی را ببازی.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: وضعیت بدنی بازیکنان خوب است و سخت است اگر بخواهیم مراقبت نکنیم، از تجربه حدادی‌فر و حاج‌رسولی‌ها کمک گرفتیم، فردا امتحان بزرگی داریم، اگر با ذهنیت بازی با پدیده به میدان رویم، می‌توانیم بازی را کنترل کنیم.

وی در خصوص داوری‌ها نیز گفت: سوت اشتباه داور روی نتیجه بازی تأثیرگذار است، ذوب‌آهن مظلوم‌ترین تیم از نظر داوری بوده و امتیازات زیادی از این تیم کم شده است اما باید از داوری حمایت کرد تا اشتباهات کم شود؛ تأثیر‌گذاری داور در بازی فردا بیشتر از مربیان است.

منصوریان عنوان کرد: در بازی با پدیده یک پنالتی برای ذوب‌آهن گرفته نشد و جریان دو تیم تغییر کرد، سعی می‌کنم در کار داوری دخالت نکنم؛ اعتراضات روی کار داور تأثیر دارد اما بیانیه‌ها کم‌تر از تهران است‌.

سرمربی تیم فوبتال ذوب‌آهن تصریح کرد: تفکرات هر دو مربی عقب بازی‌کردن نیست، باید هم دفاع هم حمله را کنترل کنیم تا بازی خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: سپاهان رقیب همشهری ما است و توجهی به صدر جدول نداریم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم زیرا شانس قهرمانی نداریم؛ بازی جوانمردانه انجام می‌دهیم تا شخصیت خودمان را ترمیم کنیم، 5 تیم خوب در لیگ داریم و امیدوارم هرکسی لیاقت دارد قهرمان شود.

منصوریان بیان کرد: ذوب‌آهن را دوست دارم و برای این باشگاه می‌جنگم، حدادی‌فر ستاره تیم است که در بازی فردا غایب خواهد بود، قاسم تکل‌های بی‌ملاحظه می‌زند و کارت زرد می‌گیرد؛ حدادی‌فر با وجود مصدومیت‌های زیاد هنوز کیفیت بالایی دارد و باید در سال‌های گذشته به اسپانیا می‌رفت.

وی در پایان گفت: 10 درصد ظرفیت ورزشگاه در بازی فردا برای ما است و امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند و به کمک ما بیایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها