PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
مربی ساپیا گفت: در بازی فردا ما خالدی، عباسیان، سارفود و اسدی، سلطانی‌مهر، رضاوند و چند بازیکن دیگر را نداریم. در واقع یک تیم کامل را در اختیار نداریم.

کیهان ورزشی-

محمد دایی مربی تیم سایپا در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل نساجی گفت: در ابتدا بابت سیل‌های اخیر به کل مردم ایران تسلیت می‌گویم. انشالله باهمکاری و همدلی همدیگر این مصیبت بزرگ را رد می‌کنیم. همچنین باید سال نو را به مردم عزیز ایران تبریک بگویم. انشاالله سال خوبی در پیش داشته باشند. مردم ما لیاقت بیشتر از اینها را دارند. انشاالله در سال جدید زندگی بدون دغدغه‌ای داشته باشند.

وی در خصوص بازی فردای تیمش مقابل نساجی افزود: مطمئنا بازی قبلی ما بازی بود که داور تیم ما را قلع و قمع کرد. ما بازیکن سه کارته و مصدوم زیادی داریم. داور خواسته یا ناخواسته تیم ما را قلع و قمع کرد اما ما بازیکنان مستعد زیادی داریم. فردا برای برد به زمین خواهیم رفت. ما مطمئن هستیم که جوانان ما می‌توانند جا پای بزرگان ما بگذارند. این بازیکنان آینده فوتبال ما هستند و می‌توانند جایگزین بزرگان فوتبال کشورمان شوند.

مربی تیم فوتبال سایپا در موردغایبین تیمش در بازی فردا گفت:‌بازی قبلی ما 5-6 مصدوم داشتیم و برخی بازیکنان ما هم در آستانه محرومیت بودند که نمی‌دانم داور با چه حساب و کتابی به همان نفرات کارت زرد داد و آنها محروم شدند. در بازی فردا ما خالدی، عباسیان، سارفود و اسدی، سلطانی‌مهر، رضاوند و چند بازیکن دیگر را نداریم. در واقع یک تیم کامل را در اختیار نداریم و باید با یک تیم دیگر بازی کنیم.

دایی افزود:‌بزرگترین مشکل ما نبود علی‌آقا است. علی‌ آقا هم محروم هستند. یک نفر دیگر اشتباه کرد و سر دایی خالی شد. آنچه در این بازی قبلی بود این بودکه بازیکنان زیادی از ما محروم شدند. امیدوارم در سال جدید داوری‌ها مناسب باشد.

وی در خصوص وضعیت تیم سایپا تاکید کرد: خوشبختانه مبلغی به بچه‌ها پرداخت شده است و وضعیت بچه‌ها و تیم کمی بهتر شده است. من خوشحال می‌شوم همه باشگاه‌ها وضعیت خوبی داشته باشند. پولی که در فوتبال خرج می‌شود فکر نمی‌کنم پول زیادی باشد. چون این پول خرج شادی و نشاط مردم در جامعه  می‌شود. هر چند همه تیم‌ها از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارند. ولی امیدوارم وضعیت همه تیم‌ها بهتر شود و بتوانند از لحاظ مالی شرایط خوبی داشته باشند.

برچسب ها: سایپا ، محمد دایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار